IT HelpDesk Expert 1
OTP Bank
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
Az OTP IT Helpdesk alkalmazás és infrastruktúra támogató csapatába keres munkatársat.Feladatok:- 7x12 órában történik a munkavégzés.
- A fióki ügyintézők részére nyitvatartási időben folyamatos és zavartalan telefonos elérhetőség biztosítása;
- A fiókhálózattal és a központi területek felhasználóival történő kapcsolattartás számítástechnikai- üzemeltetési kérdésekben;
- A bejelentett események, hibák rögzítése, kategorizálása a ServiceNow rendszerben;
- A rutin jellegű események megoldása, lezárása, az azonnal nem megoldható problémák továbbítása az illetékes belső illetve külső szervezetekhez;
- A magasabb szintű támogatást biztosító szervezetektől megoldási eljárások fogadása és ezek alkalmazása, információk továbbítása a felhasználóknak;
- Az események nyomon követése a megoldásig, üzemeltetési folyamatok elemzése, tranzakciók vizsgálata;
- A nemzetközi leányvállalatok munkatársaival való kapcsolattartás üzemeltetési kérdésekben;Elvárások:
- Minimum középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Minimum középfokú informatikai végzettség (ennek hiányában igazolt, legalább két éves IT helpdesk és/vagy rendszeradminisztrátori tapasztalat)
- IT Helpdesken vagy IT támogató szerepkörben szerzett tapasztalatElőnyt jelent:
- IT szolgáltatás menedzsment eszköz adminisztratív szintű ismerete
- Nagyvállalati (banki) környezetben szerzett tapasztalat
- Orosz/román/bolgár nyelvtudás
- ITIL alapok ismerete
- IT és üzleti területek közötti kommunikációban szerzett tapasztalat
- ServiceNow rendszer felhasználói szintű ismereteAmit kínálunk:
- Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoport.
- Széleskörű juttatási csomag.
- Professzionális munkakörnyezet.
- Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok és képzések.
- Támogató csapat.