Purchasing Team Leader
Harman
- Pécs, Baranya
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Felelős az összes beszerzési, beszállítási, termelési anyagellátási; vámügyi, és készletellenőrzési tevékenységért, beleértve a proaktív kockázatcsökkentést a termelésben (PRO MFG /7101 plant).
- Felelős a szerviz részleg megfelelő pótalkatrész szintjének megállapításáért a megfelelő MRP paraméterek, készletszintek és előrejelzések beállításával és a készletszint fenntartásáért az érintett társosztályok bevonásával.
- Eljárásokat fejleszt és vezet be a Harman Pro szabványok szerinti hatékony és eredményes pótalkatrész ellátási lánc menedzsment érdekében a szerviz/spare part részlegen.
- Biztosítja a folyamatos anyagellátást a termelés részére figyelembe véve az időben való kiszállítást, az optimális készletszint fenntartását, az elavult vagy felesleges készletek minimalizálását, az optimális vámügyi és szállítmányozási folyamatokat, és a folyamatos fejlesztési tevékenységekből adódó megtakarításokat.
- Aktív szerepvállalás a kritikus anyagok felkövetésében , eszkalációs meetingek levezetésében az adott team területén
- Felelős az ABC elemzés rendszeres végrehajtásáért és az ahhoz kapcsolódó tevékenységek koordinálásáért.
- Felügyeli a beszállítói megrendeléseket és a pótalkatrészek mozgásának nyomon követését a teljes ellátási lánc folyamán.
- Felügyeli a pótalkatrész mozgásokat a gyárak között
- Első szintű eszkalációs pont az anyagbeszerzési és anyagellátási kérdések, problémák esetén.
- Felelős a vezetőség számára időszakos riportok biztosításáért.
- Fuvarköltség és PPV menedzsment, helyi beszállítók kiválasztása a belső és külső szabályoknak megfelelően
- Felelős a tevékenységi köréhez közvetlenül és közvetve kapcsolódó területek és tevékenységek folyamatos fejlesztéséért és annak nyomon-követéséért.
- Felsőfokú, lehetőleg közgazdász végzettség
- Minimum 5 év anyagellátási területen szerzett tapasztalat, minimum 3 év vezetői tapasztalat
- Beszerzési tapasztalat
- Ellátási lánc menedzsment ismerete
- Üzleti és pénzügyi ismeretek
- Képesség tényeken alapuló kockázatkerülő döntéshozatalra
- Vevőkezelésben szerzett tapasztalat, és vevői igény/elvárások ismerete
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Célorientáltság
- Szervező- és priorizálási készség,
- Rugalmas, jó stressztűrő képesség
- Hajlandóság a tanulásra, fejlődésre
- Vevőközpontúság
- Kiváló kommunikációs, interperszonális és prezentációs készség