AMIT RÁD BÍZNAK:Vezetőség és üzletágvezetők napi munkájának hatékony támogatásaNapi adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartás naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések, egyéb)Postázással kapcsolatos feladatok ellátásAz iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése és irodai berendezések működésének biztosításaAz irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartásFlottakezelés, biztosítások ügyintézése, nyilvántartásokKapcsolattartás a cég külföldi és belföldi partnereivel, telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatásaVendégek fogadása, tárgyalások megszervezése és jegyzőkönyvezése, időpontok egyeztetéseAMIT KÉRNEK TŐLED:Adminisztratív területen szerzett minimum 5 év tapasztalatMagabiztos angol nyelvtudás írásban és szóbanKiváló MS Office ismeretekJó kommunikációs készségKreatív és feladatorientált gondolkodásmódÖnálló, precíz és proaktív munkavégzésÜgyfél-orientáltságB kategóriás jogosítványAMIT KÍNÁLNAK NEKED:Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatási csomag (szép kártya, gyümölcsnap, csapatépítők)Cégünk összetett értékalapú javadalmazási rendszert vezetett be, évvégi prémium kifizetések objektív megítéléséreMunkába járás támogatásaA pozíció betöltőjét egy folyamatosan fejlődő vállalatban tanulási és szakmai fejlődési lehetőség, hosszú távú munkalehetőség és támogató háttér várja.Dinamikus, nemzetközi viszonylatban is tapasztalt csapatMUNKAVÉGZÉS HELYE:Budapest VI. kerületJELENTKEZÉS MÓDJA:Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!AMI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED KÖVETŐEN:Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.