Leírás 💻 Partnerünk egyedi fejlesztésű és közel 100%-os rendelkezésre állású közigazgatási rendszerek működtetésével, fejlesztésével foglalkozó magyar tulajdonú cég.🤔 Biztosan Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy egy programról le kellett mondanod pusztán azért, hogy egy ügyed el tudd intézni. Partnercégünknél nap, mint nap, azon dolgoznak, hogy a jövőben ez ne fordulhasson elő, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról is intézhesd. Az adminisztratív munka talán nem a leglátványosabb, de hidd el, nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy cég gördülékenyen működjön. Csapatukban a HR adminisztrátor gyakornok az, akinek köszönhetően minden munkaügyi dokumentum a helyére kerül elősegítve ezzel a csapat hatékony működését.Feladataid lesznek: 🟣 Személyi anyagok naprakészen tartása (szkennelés, fénymásolás, irattározás) 🟣 Beléptetéssel, kiléptetéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása 🟣 Új belépők teljes körű onboarding támogatása 🟣 Munkaköri leírások és munkaszerződések előkészítése és koordinálásaElvárások:❎ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (preferáltan HR)❎ MS Office felhasználói szintű ismeret (kiemelten Excel)❎ Kiemelkedő kommunikációs- és problémamegoldó készség ❎ Pontos, precíz, minőségi munkavégzésAmit Partnerünk kínál:🔶 "Életre szóló” projekteket! 🔸 Olyan létfontosságú informatikai rendszereket fejlesztünk és üzemeltetünk, amelyek az összes magyar állampolgár életét befolyásolják 🔸 Nekünk köszönhető például: - az, hogy ma már online bejelenthető a lakcím és más adatok változása, - az, hogy kényelmesen, otthonról intézhető a jogosítvány újraigénylése, - az, hogy házasságkötési névváltoztatásnál automatikusan történik az új okmányok elkészítése, - a chippel ellátott eSzemélyi igazolvány, amelyet többek között a TAJ kártya, vagy közúti igazoltatás során a jogosítvány helyett is felmutathatunk🔶 Mentorálást! 🔸 Kollégáink folyamatos támogatást és segítséget fognak nyújtani, hogy minél hamarabb elsajátítsd a szükséges tudást 🔸 Angol nyelvtanulási lehetőséget is biztosítunk.🔶 Hosszútávú lehetőséget! 🔸 Sikeres gyakornoki időszakot követően teljes munkaidős, határozatlan idejű munkavállalói lehetőséget tudunk biztosítani a felsőfokú tanulmányok befejeztével🔶 Biztonságot és kényelmet! 🔸 Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanakkora szükség lesz holnap, mint tegnap 🔸 Irodaházunkban letisztult, „zöld” környezet vár modern és kényelmes berendezésekkel, magas színvonalú felszereléssel 🔸 A Home Office-ra természetesen nálunk is lehetőség van⏰ Munkaidő: 09:00-17:00 között, Home Office lehetséges, heti 5 nap esetén 2 nap iroda, 3 nap Home Office❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.Kiválasztásnál előnyt jelent Hasonló területen szerzett tapasztalatHeti óraszám 20 - 30 óraMunkavégzés helye Budapest, XIII. Kerület + Home OfficeFizetés Br. 1874 Ft/óra*