Marketingkommunikációs manager - határozott idejű (6 hónap), részmunkaidős szerződéssel
- Budapest
- Alkalmi
- Részmunkaidő
- Az UniCredit Bank marketing kampányainak menedzselése a mindenkori üzleti céloknak megfelelően.
- Marketing aktivitások visszamérésének koordinálása az ehhez kapcsolódó KPI rendszeren keresztül, valamint az elemzések értelmezése és a következtetésekre épülő javaslattétel.
- Lakossági, kisvállalati és vállalati szegmens termékeinek kommunikációja, ezekhez tartozó aktivitások, kampányok tervezése és teljes körű menedzselése (ATL, BTL, rendezvények, PR, együttműködések).
- Külső és belső kommunikációs anyagok (leafletek, e-DM levelek, számlakivonat, LCD kijelző hirdetések) kreatív kidolgozásának menedzselése, az adatokban történő gyakori változások figyelemmel kísérése és ezek alapján az anyagok frissítése.
- Kapcsolattartás és a feladatok menedzselése ügynökségekkel (média-, kreatív-, rendezvényszervező ügynökségek), nyomdákkal, egyéb beszállítókkal, szakmai partnerekkel
- Cost management, procurement, planing: kampánytervezésben való aktív részvétel a marketing budget által meghatározott költségszint betartásával, beszerzések, szerződések és számlák kontrollja,
- Folyamatos egyeztetés a Group brand menedzsmentjével az egyes kampányok és kreatív anyagok kapcsán
- Kapcsolattartás az üzleti területekkel (lakossági és vállalati üzletág), termékfejlesztéssel és együttműködés a CRM területtel marketingkommunikációs feladatok szempontjából
- A különböző digitális platformokon tapasztalható felhasználói viselkedés elemzése és javaslatok kidolgozása
- Kompetens rálátás a Marketing csapat összes többi feladatára, szükség esetén bizonyos projektek zökkenőmentes átvétele/folytatása
- Marketing tapasztalat - online marketing és/vagy banki tapasztalat előnyt jelent
- Google/Adobe Analytics-ben tapasztalat, napi használat szükséges az elemzésekhez
- Motiváltság és szakmai elszántság innovatív fejlesztések és kampányok menedzselésében
- Kiváló kommunikáció írásban és szóban magyarul és angolul
- A pénzügyi digitális trendek és a fogyasztói magatartás-elemzés ismerete előny
- Cafeteria,
- Well-being szolgáltatások,
- Bónusz teljesítménytől függően,
- Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
- Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
- Munkavállalói Támogató Program,
- Képzések,
- Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően,
- Extra szabadnap.