
Munkaügyi munkatárs (megváltozott munkaképességű)
Magyar Máltai Szeretetszolgálat
- Budapest XII. ker
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív és nyilvántartási feladatok ellátása, ezen dokumentumok továbbítása a központi munkaügyi terület felé;
- Logisztikai Központ munkavállalóinak személyügyi anyagainak gondos kezelése és naprakész karbantartása elektronikusan és papír alapon;
- Munkaügyi nyilvántartások vezetése, mint szabadság és jelenlét nyilvántartás a logisztikai terület munkatársai tekintetében;
- A központi munkaügyi terület által kért adatok határidőre való szolgáltatása, velük való kapcsolattartás, együttműködés;
- A munkatársi létszám változása során felmerülő szükséges dokumentumok elkészítésében való részvétel;
- Béren kívüli juttatások (cafeteria) dokumentumainak, nyilvántartásának kezelése;
- Üzemorvosi és tüdőszűrő vizsgálatok időpontjának és esedékességének nyilvántartása, nyomonkövetése és koordinálása a munkavállalók esetében;
- Munkaeszközök és munkavédelmi ruházat kiadásának esedékességének követése, nyilvántartásának kezelése és azok kiadása a munkavállalók részére;
- Munka- és balesetvédelmi oktatás ügyintézése a munkavállalók körében;
- HR Master szoftver kezelése
- Megváltozott munkaképességet igazoló, érvényes dokumentumok
- min. 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat;
- magas szintű számítógép felhasználói ismeretek;
- pontos és precíz munkavégzés
- jó problémamegoldó készség;
- proaktív hozzáállás
- munkaügyi területen szerzett tapasztalat
- SZÉP kártya (próbaidő után)
- Utazási költségtérítés
- Mobil flotta kedvezmény csomagok
- AYCM csatlakozási lehetőség
- Dolgozói törzsvásárlói kártya (kedvezményes áruházi vásárlás)
- Dolgozói Élet-, Baleset- és Egészségbiztosítás
- Iskolakezdési támogatás
- Kulturális- és sportprogramok
- Képzések