
IT Szolgáltatási Folyamatmenedzser (IT Service Process Manager)
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- ITIL-alapú IT szolgáltatási folyamatok tervezése, dokumentálása és karbantartása.
- ITSM eszközök (pl. ServiceNow, JIRA) folyamatbeállításainak támogatása.
- Szolgáltatási szabályzatok, eljárásrendek, SLA-k és OLA-k kidolgozása, egyeztetése és bevezetése.
- KPI- és SLA-riportok készítése, teljesítményelemzés, fejlesztési javaslatok készítése.
- Auditokra való felkészülés támogatása és a folyamatmegfelelőség biztosítása.
- Oktatások és workshopok szervezése a folyamatok betartásának elősegítésére.
- Együttműködés az üzemeltetési, fejlesztési és üzleti területekkel a folyamatok hatékonyságának növeléséért.
- Felsőfokú végzettség informatikai vagy műszaki területen (vagy releváns szakmai tapasztalat).
- ITIL v3/v4 ismeret, tanúsítvány előnyt jelent
- Minimum 3-5 év tapasztalat IT üzemeltetési vagy ITSM környezetben
- ITSM rendszerek ismerete (pl. ServiceNow, JIRA Service Management).
- Erős folyamatmenedzsment- és dokumentációs készség.
- Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség.
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban).
- Hibrid munkavégzés
- Modern irodai környezet
- Fejlődési lehetőség
- Munkavégzés helye: alapértelmezetten Budapesten hibrid munkavégzés (iroda és home office), illetve ügyfeleink igénye alapján ügyfeleink telephelyén.