Vevői ügyfélszolgálati koordinátor

Knauf Industries

  • Székesfehérvár, Fejér
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 8 napja
Cégcsoportként globális építőipari anyaggyártók vagyunk, és 41 500 munkatársunk dolgozik 90 országban, 300 telephelyen.
A Knauf Industries a Knauf csoport egyik divíziója, amely csomagolótermékek, szigetelés és műszaki alkatrészek tervezésére és gyártására specializálódott. Jelen vagyunk 8 országban, 38 telephelyen és körülbelül 2000 alkalmazottal. Szakértők vagyunk habformázás, műanyag fröccsöntés, extrudálás és hőformázás terén. Az élelmiszeripari, autóipari, ipari és építőipari piacokat szolgáljuk ki.Közös vízióval és célokkal dolgozunk és élünk világszerte a Knaufnál, tiszta értékek mentén: Menschlichkeit (emberiesség), partnerség, elkötelezettség és vállalkozói szellem. Ha ezek az értékek rezonálnak Önnel, jelentkezzen hozzánk! ,
  • logisztikai projekttervezés- és végrehajtás: Masterdata kezelése új termékeknél SAP-ban
  • Sales, NPI és operatív egységekkel együttműködés az ügyfelek elvárásaival összhangban lévő IT megoldások integrálása érdekében
  • Rendeléskezelés és ügyfélkapcsolati feladatok: Részvétel az SAP-ba történő ügyfélrendelés-kezelési támogató tevékenységekben, beleértve az EDI-kezelést, az ügyfélkapcsolatokat, a szoftvertelepítéseket, a hardverproblémák elhárítását és a zökkenőmentes IT-élmény biztosítását az összes üzemi funkció számára.
  • Támogató szerepet tölt be az IT ügyfélszolgálatban: mentorálja és továbbképzi a csapattagokat
  • Folyamatfejlesztés és innováció: Folyamatosan azonosítja az IT-folyamatok, a törzsadatok, az IT-rendszerek és a szolgáltatások fejlesztésére szolgáló lehetőségeket a működés korszerűsítése, a hatékonyság növelése és az innováció előmozdítása érdekében a valós IT-technológiai környezetben
  • Szoros együttműködésben dolgozik a lengyelországi-, franciaországi- és németországi IT-központokkal a kulcsfontosságú IT-megoldások globális kvótájának részeként
,- Műszaki készségek: jártasság az IT rendszerekben, SAP mestermérnöki ismeretek, CRM szoftverek ismerete, felhőalapú IT ismeretek, adatbázis-kezelési tapasztalat és hálózati problémák elhárításának képessége
- Informatikai, számítástechnikai alapképzettség
- magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- Legalább 2-3 év IT ügyfélszolgálati tapasztalat
- Ügyfélközpontú hozzáállás, a minőségi szolgáltatásra összpontosítva ,- autóipari tapasztalat
- jártasság gyártásirányítási szoftverekben
- bizonyított eredmények az adatbázisokkal kapcsolatos technikai problémák hatékony megoldásában ,
  • Határozatlan idejű munkaszerződés egy stabil, sikeres családi vállalkozásnál
  • Rugalmas munkaidő
  • Havi maximum 10% bónuszkifizetés próbaidőt követően a pozícióhoz tartozó KPI-ok alapján
  • Cafeteria kifizetés Szép-kártyára
  • Karácsonyi bónusz
  • Törzsgárda jutalom
  • Ajánlási bónusz
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Fejlődési lehetőség

Profession