Key account menedzser

Bravogroup Rendszerház

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 2 napja
A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása. A piacain meghatározó szereplőként a Bravogroup több mint 600 kollégája 15 cégben nyújt teljes körű irodai-, mobil- és informatikai szolgáltatásokat több ezer elégedett ügyfélnek. A csoport irodatechnikai divíziójához, a Bravogroup Office-hoz keresünk határozatlan idejű szerződéssel, teljes munkaidőbe key account menedzser kollégát.Munkavégzés helye: Zugló, részben home office
Munkaidő: H-Cs: 8:00-17:00, P: 8:00-16:00
,
  • Kiemelt ügyfelek stratégiai kezelése, az ügyféligények részletes feltérképezése, ügyfél-specifikus ajánlatok és megoldások kidolgozása,
  • Stratégiai ügyfélkapcsolatok fejlesztése és fenntartása a döntéshozókkal és egyéb kulcsfontosságú kapcsolattartókkal,
  • Együttműködés az ügyfelek felsővezetésével a hosszú távú partnerség érdekében,
  • Új üzleti lehetőségek feltérképezése,
  • Éves és negyedéves értékesítési célok teljesítése,
  • Részvétel az ügyfelek számára testreszabott ajánlatok és szerződések kidolgozásában,
  • Ügyfélelégedettség folyamatos monitorozása, problémák proaktív kezelése és megoldása,
  • A szerződéses kötelezettségek betartatása mind az ügyfél, mind a vállalat oldaláról,
  • Kintlévőségek figyelemmel kísérése, pénzügyi egyeztetések koordinálása, a fizetési feltételek betartatása,
  • A versenyhelyzet és az ügyfelek elvárásainak elemzése alapján javaslattétel az üzleti stratégiára,
  • Innovatív ügyfélmegoldások fejlesztése a versenyképesség fenntartása érdekében,
  • Stratégiai és operatív döntéshozatal támogatása, folyamatok folyamatos racionalizálása és fejlesztése,
  • Üzleti területekkel való együttműködés, társosztályokkal és külső partnerekkel való kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása,
  • Folyamatfejlesztés és döntéstámogatás, operatív és stratégiai folyamatok racionalizálása, vezetői döntések támogatása,
  • Minőségirányítási rendszerek betartása, ISO és vállalati előírások szerinti munkavégzés, jogszabályi megfelelés biztosítása.
,
  • Legalább 2 év key account menedzser tapasztalat,
  • Stratégiai gondolkozás,
  • Műszaki szemléletmód,
  • Erős problémamegoldó képesség,
  • Kiváló kommunikációs képesség,
  • Adatalapú döntéselőkészítésre való képesség,
  • Ügyfélközpontú attitűd,
  • Haladó szintű számítástechnikai ismeretek,
  • Érvényes „B” kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat,
  • Legalább középfokú végzettség (elsősorban gazdasági vagy műszaki területen),
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
,
  • Termékekhez kapcsolódó műszaki tartalom kezelésében szerzett jártasság.
,
  • Versenyképes juttatási csomagot,
  • Stabil, megbízható háttérrel rendelkező vállalatot, ahol hosszú távra tervezhetsz,
  • Szakmai fejlődési lehetőséget és új kihívásokat,
  • Új kihívásokat, hosszú távú perspektívát,
  • Rendszeres céges rendezvényeket és csapatépítő programokat, mert hiszünk a közösség erejében,
  • Munkaidőben elérhető angol nyelvi oktatást kis csoportos formában, tapasztalt nyelvtanárral,
  • Egészségmegőrző programot: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap,
  • Home Office lehetőséget próbaidőt követően.

Profession