Minőségbiztosításvevői minőségbiztosítási mérnökFeladataid: -Vevőképviseleti tevékenység, a vevőspecifikus követelmények érvényesítése és felügyelete -Vevői és belső releváns reklamációk kezelése (8D riport) és komunikációja (0km/Field/Termék audit) -Eltérés vagy termékhiba gyanúja esetén a vevő értesítése, a további tevékenységek koordinálása (válogatás, utómunka stb.) -A megelőző és korrekciós intézkedések nyomon követése, az eszkalációs folyamatban való részvétel szükség szerint -Változásmenedzsment (termék/folyamat változások) támogatása, társosztályokkal való együttműködés -Elsőminta (PPAP) előkészítése, jóváhagyás egyeztetése a vevővel -Field minőségügyi problémák vizsgálata, kiesések okainak elemzése -Rendszeres vevői field találkozók lebonyolításaProfilod: -Műszaki egyetemi/főiskolai végzettség -Autóipari minőségbiztosítási területen szerzett tapasztalat -Tárgyalóképes német/angol nyelvtudás szóban és írásban -Magas szintű kommunikációs, tárgyaló- és szervezőkészség, valamint elemző és stratégiai gondolkodási készség -Utazási hajlandóságMiért válaszd a ZF-et? -Kihívásokkal teli, magas színvonalú szakmai tevékenység egy nemzetközi nagyvállalatnál -Részvételi lehetőség nemzetközi projektekben és külföldi kiküldetésekben -Folyamatos továbbképzés, tréningprogramok és nyelvtanfolyamok -Jó munkahelyi légkör és attraktív munkakörnyezet -Teljesítményhez igazodó versenyképes jövedelem és prémium -Választható cafetéria -Étkezési támogatás -Különböző sportolási lehetőségek -Iskolakezdési támogatás -Vállalati óvoda igénybevételének lehetősége