English and German speaking Service Desk Supporter
4iG
- Magyarország
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével
- Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben
- A nyitott rendelések nyomon követése
- Hardware leltár készítése és karban tartása
- A rendelésekkel kapcsolatos requestek a Service management rendszerben történő kezelése
- Kapcsolattartás a különböző IT területekkel a jegyek megoldásának érdekében
- Az IT tudásbázis anyagának frissítése, dokumentációk írása, gyakori problémák megoldásának dokumentálása
- A jövőben esetlegesen más típusú requestek kezelése (szoftver telepítés, stb)
- IT mérnöki végzettség, vagy releváns munkatapasztalat
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Angol és német nyelv társalgási szintű ismerete
- Naprakész tudás a számítógépes architektúrákkal és különböző hardware-kkel kapcsolatban
- Minőség és megoldásorientált gondolkodásmód
- Erős kommunikációs készség, csapatmunka, kitartás
- Fontos, kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
- Része lehetsz a Rheinmetall és a 4iG egyedülálló növekedési történetének, amely kiemelkedő fejlődési és karrierlehetőségeket kínál számodra
- Betekintést nyerhetsz a védelmi-, és autóiparba
- Megismerheted a Rheinmetall és a 4iG világszerte több mint 30.000 nagyszerű kollégából álló szakmai közösségét
- Szakmai képzéseken és rendezvényeken vehetsz részt
- Élvezheted a nemzetközi, rugalmas és modern munkakörnyezet előnyeit egy budapesti irodában, de akár 100%-ban távmunkavégzésben is dolgozhatsz
- ITSM folyamatok ismerete
- ServiceNow tapasztalat
- Hardware alkatrész rendelési folyamatok ismerete