
Bérelszámolási-társadalombiztosítási ügyintéző
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- bér és tb ügyintézői végzettség
- minimum 3 éves releváns tapasztalat tb és bérügyintézés területén
- naprakész munkaügyi és társadalombiztosítási ismeretek
- office programok emelt szintű gyakorlati ismerete
- önállóság, precíz és proaktív munkavégzés, határozottság
- csapatszellem és jó kommunikációs készség
- előnyt jelent: kommunikációs szintű angol vagy német nyelvtudás
- munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
- bérszámfejtés előkészítése, ellenőrzése, elvégzése, fizetés és utalásának előkészítése
- havi bérszámfejtés, adó- és járulékbevallások elkészítése
- munkaidő nyilvántartások, szabadságok kezelése, ellenőrzése, egyeztetése
- letiltások, levonások kezelése, munkáltatói igazolások készítése
- hatósági adatszolgáltatások, TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- kapcsolattartás a társosztályok munkavállalóival, az operatív területekkel és a hatóságokkal
- határozatlan idejű munkaviszony, teljes munkaidő (40 óra)
- próbaidő letelte után Home Office lehetőség
- biztos munkalehetőség
- versenyképes jövedelem
- változatos, kihívást jelentő feladatok