Pénzügyi adminisztrátor
Nanushka
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A Társaság munkájához kapcsolódó dokumentumok (levelek, számlák, szerződések), szakszerű kezelése, aktualizálása, posta és küldemények kezelése, rendszerezése, elektronikus iratkezelő rendszerben történő nyilvántartása
- Kapcsolattartás könyveléssel és bérszámfejtéssel
- Rendszeres és ad hoc riportok, jelentések, elszámolások készítése
- Havi/éves pénzügyi zárásban való aktív részvétel
- Hasonló területen szerzett legalább 1 év szakmai tapasztalat
- Kommunikációképes, stabil angol nyelvismeret szóban és írásban
- Középfokú végzettség, pénzügyi számlázási és iktatási folyamatok ismerete
- MS Office, Word, Excel felhasználó szintű ismerete
- Strukturált gondolkodásmód
- Precizitás, határozottság, problémamegoldó képesség
- Csapatjátékos hozzáállás, motivált, empatikus személyiség
- Pénzügy és számviteli tanulmányok, hasonló területen szerzett tapasztalat