
FRONT OFFICE MANAGER - BUDAPEST
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A teljes FO vezetése, a csapat irányítása, munkájának koordinálása és ellenőrzése
- A FO csapat kiválasztása, tréningezése
- Részleghez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása (beosztások, elszámolások készítése stb
- Szállodai foglalások nyomon követése, online foglalási rendszerek kezelése
- Szállodai szoftver napi szintű használata
- Riportok, szoba- és vendégstatisztikák készítése
- Szoros együttműködés a szálloda egyéb részlegeivel (HK, F&B, Értékesítés)
- Vendégértékelések és visszajelzések folyamatos nyomon követése, kezelése vendégelégedettség növelése
- Vendégpanaszok gyors, hatékony és magas színvonalon történő kezelése
- 3/4 csillagos szállodában megszerzett releváns szakmai tapasztalat, legalább 2 év vezetői gyakorlat