Strategy and Proposition Specialist (B2C)

Magyar Telekom

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 7 napja
Strategy and Proposition Specialist (B2C)Jelentkezési határidő: 2025-09-10BudapestMagyar Telekom Nyrt.Teljes munkaidő- határozatlan idejűTéged várunk a csapatba, amennyiben...
  • Marketing / gazdasági végzettséggel rendelkezel
  • Rendelkezel legalább 5 éves releváns marketing, termék vagy szolgáltatás menedzsment területen szerzett tapasztalattal
  • Gyorsan átlátod az összefüggéseket, dependenciákat, képes vagy strukturáltan, rendszerben gondolkozni
  • Gyors, proaktív munkavégzés jellemez, csapatjátékos vagy
  • Képes vagy a megfelelő prioritások felállítására a vállalati stratégia és fókuszok mentén
  • Komplex gondolkodás, kiváló analitikus és problémamegoldó képesség, adatvezérelt gondolkodásmód
  • Kiemelkedő a stakeholder management képességed
  • Képes vagy ügyféljourney-k és folyamatok mentén gondolkodni
  • Erős delivery képesség jellemez, tudsz MVP-ben gondolkodni anélkül, hogy elveszítenéd a hosszú távú célt
  • Önálló munkavégzés, erős tulajdonosi szemlélet ugyanakkor felhatalmazó magatartásmód jellemez
  • Magabiztosan kommunikálsz angolul
  • Szereted és értékeled a kihívásokat jelentő feladatokat
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Bizonyított tapasztalat termék/szolgáltatás, kereskedelmi portfólió menedzsmentben a teljes életciklus során
Előnyt jelent, ha...
  • Naprakész a termék/szolgáltatás fejlesztési ismereted, illetve jártasságod a folyamatok kialakításában
  • Projektmendzsmentben tapasztalattal rendelkezel
  • Összetett rendszerek bevezetésében való tapasztalatod van
Juttatások
  • Cafeteria keretünket adott palettából választható juttatásokra fordíthatod
  • Telekommunikációs kedvezményünkkel saját magad és családtagjaid számára is elérhetővé tesszük a Telekomos szolgáltatásokat
  • Nagyértékű, komplex TritonLife egészségügyi szolgáltatáscsomag, mely többek között tartalmaz járóbeteg- és ambuláns ellátást, kis- és nagydiagnosztikai vizsgálati, illetve egynapos sebészeti lehetőséget, prevenciós és szűrési csomagot, valamint online és telefonos orvosi konzultációs lehetőséget.
  • Vállalati laptopot és csúcskategóriás mobilt biztosítunk neked
  • Kedvezményes dolgozói és családi díjcsomagok állnak majd rendelkezésedre
  • Minimum 25 nap alapszabadságban részesülsz éves szinten (életkor alapján)
  • 15 nap pótszabadságot nyújtunk, ha apuka leszel, 100%-os kifizetéssel
  • Employee Assistance program keretén belül segítünk ha baj van
  • Munkába járással és hétvégi hazautazással kapcsolatos utazási költségtérítés
  • Új munkatárs sikeres ajánlás esetén díjazásban részesülsz
  • Munkahelyi beilleszkedést segítő program keretében mentortámogatást nyújtunk a kezdetekkor
  • Dolgozói életbiztosításban, egészségügyi ajánlatokban és szűrőprogramokban részesítünk
  • Fittségedet konditermünkben és tetőtéri futópályánkon fokozhatod
  • Felfrissülésedhez díjmentesen biztosítunk kávét és teát konyháinkban
Képzési lehetőségek
  • Széleskörű digitális képzési palettánkból több ezer szakmai és készségfejlesztő anyag áll majd rendelkezésedre
  • Rendszeres belső képzések, workshop-ok
  • Angol és német nyelvtanulási lehetőség, akár anyanyelvi tanárral
  • Hozzáférés Percipio és Coursera kurzusokhoz
Hová érkezel?
  • A Telekom B2C üzletágának Business Development dinamikus csapatába keresünk innovatív Propozíciós specialistát, aki felelős lesz a core (telekommunikációs) termékeken/szolgáltatásokon túli megoldások piacra vezetéséért az ügyfélélményt, ügyféléletutat, az értékteremtést és a core termék/szolgáltatások támogatását szem előtt tartva. Ha szenvedéllyel kezeled a teljes termék életciklust, és a felhasználói élmény optimalizálása a szíved csücske, akkor téged keresünk!
Mi lenne a feladatod?
  • Részvétel a non-core portfólió, termékajánlatok stratégiájának kialakításában és végrehajtásában.
  • Ügyféligények feltárása, azonosítása, validálása, folyamatos visszamérése
  • Új termékek és szolgáltatások koncepciójának kidolgozása a kezdeti ötlettől a bevezetésig.
  • A meglévő termékek folyamatos optimalizálása és fejlesztése a piaci trendek és ügyfélvisszajelzések alapján.
  • A teljes user journey (regisztráció, vásárlás, használat) feltérképezése és optimalizálása a zökkenőmentes és pozitív ügyfélélmény érdekében.
  • A konverziós ráták (regisztráció, vásárlás, használat) növelésére fókuszálás adat vezérelt döntéshozatal alkalmazásával.
  • A core termék és szolgáltatások illesztése a már meglévő és jövőbeni non-core termékekhez és szolgáltatásokhoz, hogy együtt a Telekom ökoszisztéma részeként új előfizetőket vonzzanak, növeljék a meglévő előfizetők elégedettségét, elkötelezettségét, és önálló, de az alap üzlethez szorosan kapcsolódó megoldásként egy dinamikusan növekvő bevételi lábat jelentsenek.
  • Szorosan együtt dolgozol a társterületekkel, úgymint termék, IT, csatornamenedzsment, jog, szabályozás, márka-kommunikáció, kutatás, stb, összefogod, összehangolod és felügyeled az általad képviselt termékhez, ajánlatokhoz kapcsolódó feladatokat.
  • Folyamatos szinkronizáció a kapcsolódó Chapter Lead-ekkel, Prodct Owner-ekkal a dependenciák feloldására és a lehető legmagasabb üzleti értéket termelő megoldás szállítása érdekében. Az ügyfél igény képviselete, az ügyfél hangja, a szállított eredmény ügyfél oldali visszamérése.
  • A termékek teljesítményének folyamatos monitorozása, kulcsfontosságú mutatók (KPI-ok) nyomon követése.
  • Biztos tudásod van az ügyfélszegmens telekommunikációs szokásairól/igényeiről, figyelemmel kíséred a sales és pénzügyi eredményeket, elégedettségi mutatókon, insightokon keresztül az ügyfélbázist és mindezek, valamint a piaci trendek, mozgások alapján proaktívan felügyeled és menedzseled az otthoni vezetékes portfóliót, az otthoni szolgáltatásokat használó ügyfélbázist.
  • Folyamatosan figyeled a piac, versenytársak aktivitásait, képes vagy elemezni, értékelni azokat, nemzetközi benchmarkokat ismersz.
  • A vállalat stratégiai céljainak teljesítése érdekében az ügyfelek igényeit, elégedettségét szem előtt tartva javaslatot teszel új koncepció kialakítására ill. időszakos propozíciókat dolgozol ki, figyelembe véve az ügyfelek, az értékesítés és ügyfélszolgálat visszajelzéseit, és a pénzügyi értékteremtést.
  • Rendszeres riportok készítése a menedzsment számára
Mikor?
  • Akár azonnal csatlakozhatsz, már várunk!
Hol?
  • Hibrid munkarendben, a Magyar Telekom Campusról, illetve otthonról.
Ha további kérdésed van erről a pozícióról...Hegyi-Sági Adrienn
Recruitment Specialist
Kérdezz a -enÉrdekel? Vágj bele!

Magyar Telekom

Hasonló állások

  • loyalty program specialist

    Randstad

    • Budapest
    Logisztika, beszerzés vevői kapcsolattartó ● Törzsvásárlói (hűségprogram) rendszer önálló üzemeltetése a társosztályok támogatásával ● Törzsvásárlói akciók, promóciók szervezé…
    • 7 napja
  • Trade Compliance Specialist

    Randstad

    • Budapest
    Logisztika, beszerzés vámügyintéző Szakmai tanácsadás szóban és írásban Nemzetközi kereskedelmi ügyletek vám- és adóvonzatainak elemzése Jogszabályi háttér és követelmények …
    • 8 napja