
Titkársági adminisztrációs asszisztens
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
ügyfelek és partnerek fogadása, kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen
dokumentumok kezelése, rendszerezése, adatbevitel, nyilvántartások naprakészen tartása
irodaszer- és egyéb beszerzések intézése, irodai háttérfolyamatok támogatása
a kollégák munkájának szervezési és adminisztratív támogatása
részvétel a külső és belső kommunikációval, illetve marketingtevékenységgel kapcsolatos feladatokbanElvárások / Requirements2–3 év tapasztalat komplex adminisztratív, asszisztensi vagy ügyviteli munkakörben
Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
Kiváló szervezőkészség és feladatmenedzsment
Hatékony, udvarias kommunikációs stílus szóban és írásban
MS Office programok magabiztos használata
Középszintű, aktív angol nyelvtudás
Nyitottság új feladatkörök és digitális eszközök elsajátításáraElőnyt jelent:Jogi adminisztrációban vagy elektronikus ügyintézési rendszerek használatában szerzett tapasztalat
Front office környezetben szerzett gyakorlat
Kommunikációs vagy marketingtevékenységben való jártasságAmit nyújtunk / BenefitsMunkavégzés helye: Budapest, belváros
Fizetés: Versenyképes juttatási csomag
Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok
Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata
CV Online