Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Quality
4iG
- Budapest Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
- ITIL folyamatok minőségbiztosítása
- Szoros együttműködés az SSC és a DSC területekkel a beazonosított- vagy beazonosítandó feladatok gyors megoldása érdekében
- Az ITIL folyamatok működésében feltárt fejlesztési lehetőségek és kockázatok rendszeres felülvizsgálata, a vizsgálat eredményének megfelelő szinten történő kezelése
- ITIL folyamatokhoz kapcsolódó reporting fejlesztések és átfogó elemzési feladatok rendszeres végrehajtása
- L1, L2 és L3 csoportokhoz tartozó ITIL folyamatok kontrollálása reportok segítségével és eszkalálása a funkcionális vezetők felé
- Gyökérok vizsgálat (Root cause analysis) támogatása
- Gyökérokok elhárítására tett javaslatok felülvizsgálata és azok megvalósulásának felügyelete
- Szolgáltatás minőségének és hatékonyságának folyamatos javítása
- A napi működés során feltárt nemmegfelelőségek rendszeres és szisztematikus vizsgálata és javítása
- Felsőfokú informatikai vagy közgazdasági végzettséggel
- ITIL Manager (Service Level Reporting / Service Level Manager/SDM) szerepkörben legalább 3-5 év tapasztalattal
- Legalább középfokú angol nyelvtudással
- ITIL v4 CDS, DPI minősítés
- Six Sigma (Black Belt vagy Green Belt) módszertanok ismeretével és minősítéssel
- Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
- Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
- Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
- Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
- Magyarország egyetlen DELL Enterprise szervizeként biztosítjuk a megfelelő technikai eszközöket a mindennapi munkavégzésedhez
- Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben