Regionális HR Partner (Kelet-Magyarország) (Országosan)

Praktiker

  • Magyarország
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 1 hónapja
Miért jó nálunk dolgozni?Miért jó nálunk...
  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek - egy közösséget alkotunk
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.: Talent program, online nyelvtanfolyam)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni
...a HR-en dolgozni?
  • Támogatjuk és lelkesítjük a kollégáinkat a beilleszkedésben és a hétköznapokban
  • Új kapcsolatok kialakítása vár
  • Szorosan együtt dolgozunk a vezetőkkel
  • Kreatív, sokoldalú és motiváló feladatokat végzünk
  • A hosszútávú fejlődési lehetőség adott
Milyen feladatok várnak rád?
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok menedzselése
(Munkaszerződés, táppénzes papírok, bérrel kapcsolatos válaszok, cafeteria, szabályzatok szerinti juttatások) * Oktatások szervezése (értékesítéssel összefüggő és egyéb készségfejlesztő, onboarding, hatósági), adminisztráció
  • Toborzás (Igény megállapítása, telefonos előszűrés, visszajelzések ellenőrzése, interjúztatás)
  • Az előírt területi mutatók (KPI) rendszeres karbantartása, vizsgálata
  • Rendszeres riportok, elemzések, összehasonlító vizsgálatok és előrejelzések készítése, prezentálása
  • Adatszolgáltatások és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
  • A vezetők és a munkavállalók támogatása munkajogi kérdésekben
  • HR operációs támogató kollégákkal együttműködés az adminisztráció biztosítása miatt
Nálunk a helyed, ha magadra ismersz
  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 3 év HR területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szinten kezeled a Microsoft Office alkalmazásokat (kiemelkedő Excel ismeret)
  • Koordinálási képesség, hatékony problémamegoldás és proaktivitás jellemez
  • Jó a kommunikációs készséged
  • Adatalapú gondolkodás jellemez és minden területen törekszel a digitalizációra
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Előny:
  • SAP ismerete
Regionális HR Partnerhez tartozó áruházak:Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Szolnok,Békéscsaba

Praktiker