
SSC Team Leader - HR
- Érd, Pest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- HR-szolgáltatási csapat felépítése és vezetése az új Shared Service Centerben
- Kiválasztott HR-szolgáltatási folyamatok operatív átvétele és lebonyolítása a kezdeti szakaszban - pl. bérszámfejtés előkészítése, munkaidő-nyilvántartás, toborzás vagy HR-adminisztráció
- Fokozatos átmenet a napi operatív munkából a csapat vezetésébe és komplex operatív ügyek koordinálásába
- HR szolgáltatások irányítása KPI-alapú kontrollal, minőségbiztosítással és folyamatos folyamatfejlesztéssel az alábbi területeken:
- Szoros együttműködés a központi HR CoE-kel, valamint az osztrák és német HR-kollégákkal
- Motiváló, teljesítményt ösztönző csapatkultúra kialakítása - olyan környezet megteremtése, amely a felelősségvállaláson, megbecsülésen és fejlődésen alapul
- Gazdasági, HR vagy hasonló területen szerzett felsőfokú végzettség
- Többéves HR-tapasztalat, lehetőleg nemzetközi vállalatnál
- Legalább 2-3 év tapasztalat Shared Service Center környezetben, operatív HR-fókusszal
- Hajlandóság az aktív, gyakorlati részvételre a bevezetési fázisban
- Magas szintű HR-rendszerismeret (pl. SAP HCM, Jira)
- Kiemelkedő ügyfélorientáltság, önállóság, strukturált munkavégzés
- Kiváló német és angol nyelvtudás (legalább B2 szint mindkét nyelven)
- Képesség nemzetközi, komplex környezetben megbízhatóan és megoldásorientáltan dolgozni
- Kulcsszerep a Shared Service Center felépítésében és stratégiai fejlesztésében
- Közvetlen együttműködés a cégcsoport szintű HR vezetőséggel
- Magánegészségügyi ellátás, balesetbiztosítás;
- Otthoni munkavégzés lehetősége;
- munkábajárás költségtérítés, Telekocsi bónusz, céges shuttle busz Budapestről Érdre;
- Lehetőségek a személyes és szakmai fejlődésre;
- Mentor program;
- Dinamikus csapat, amely értékeli az új ötleteket.
- Jelentkezésed angol nyelvű önéletrajz csatolásával várjuk