Feladatok:Általános felhasználói támogatás, rendszergazdákkal való kapcsolattartásVállalati eszközök kezelése: beállítások, nyilvántartás, kiadás-átvétel, készletezésEszközök konfigurálása: Windows rendszerek, Office 365, levelezés, mobiltelefonok, tárgyalók technikai feltételeiRendszerbevezetésekben, fejlesztésekben való aktív részvételIT szabályzatok, eljárásrendek kidolgozása és dokumentálásaBiztonsági monitorozás, jogosultságok rendszeres ellenőrzéseAdatmegőrzési és adatvédelmi politika betartatásaElvárások:Középfokú informatikai végzettségLegalább 2-3 év tapasztalat IT üzemeltetés vagy helpdesk területenWindows operációs rendszerek és Office 365 magabiztos kezeléseAlapvető hálózati ismeretek (VPN, jogosultságkezelés, fájlmegosztás).Kiváló szervezőkészség és kommunikációs készségElőnyt jelent:Kulcs-Soft és SAP rendszerek ismereteAmit kínálnak:Stabil, tervezhető, hosszú távú munkalehetőség, kiszámítható jövőképVáltozatos feladatok, szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetőségeKulturált, modern irodai környezetEgyüttműködő, szakmailag képzett fiatal csapatMunkavégzés helye:5540 Szarvas, Arborétum utca 2.Jelentkezés módja:Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.