Ügyfélkapcsolati Menedzser/Relationship Manager – Intézményi Ügyfelek/Letétkezelés

UniCredit Bank

  • Budapest V. ker
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 15 napja
  • Kapcsolattartás külföldi intézményi ügyfelekkel, új ügyfelek akvizíciójának koordinálása, meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, részvétel ügyfélstratégia kidolgozásában.
  • Piaci infrastruktúrákkal történő kapcsolattartás, monitoring feladatok ellátása
  • Üzletágat érintő projektekben való közreműködés, a magyar tőkepiacot érintő változások nyomonkövetése, ügyfélkommunikáció koordinálása.
  • Ügyfélkapcsolatokat érintő compliance feladatokban való részvétel
  • Együttműködés társterületekkel bankcsoportban és helyi szinten
  • Letétkezelésen, vagy magyar tőkepiacon szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség tárgyalási szinten angolul és magyarul, prezentációs gyakorlat
  • Kockázatelemző készség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Prioritások megfelelő meghatározása
  • Problémakezelő és megoldó készség
  • Eredményorientált hozzáállás
  • Koordinációs készség
  • Stratégiai gondolkodás
  • bónusz teljesítménytől függően,
  • cafeteria,
  • well-being szolgáltatások,
  • privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • képzések,
  • távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően,
  • extra szabadnap.

Profession