Ügyfélkapcsolati Menedzser/Relationship Manager – Intézményi Ügyfelek/Letétkezelés
UniCredit Bank
- Budapest V. ker
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Kapcsolattartás külföldi intézményi ügyfelekkel, új ügyfelek akvizíciójának koordinálása, meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, részvétel ügyfélstratégia kidolgozásában.
- Piaci infrastruktúrákkal történő kapcsolattartás, monitoring feladatok ellátása
- Üzletágat érintő projektekben való közreműködés, a magyar tőkepiacot érintő változások nyomonkövetése, ügyfélkommunikáció koordinálása.
- Ügyfélkapcsolatokat érintő compliance feladatokban való részvétel
- Együttműködés társterületekkel bankcsoportban és helyi szinten
- Letétkezelésen, vagy magyar tőkepiacon szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség tárgyalási szinten angolul és magyarul, prezentációs gyakorlat
- Kockázatelemző készség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Prioritások megfelelő meghatározása
- Problémakezelő és megoldó készség
- Eredményorientált hozzáállás
- Koordinációs készség
- Stratégiai gondolkodás
- bónusz teljesítménytől függően,
- cafeteria,
- well-being szolgáltatások,
- privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
- képzések,
- távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően,
- extra szabadnap.
Profession