ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
AHC International
- Szeged, Csongrád
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A szálloda értékesítésének zavartalan működéséért, az üzleti terv teljesítéséért
- A vállalat szabályzatainak, utasításainak ill. a vezetői értekezletek döntéseinek kötelező érvényű és maradéktalan betartásáért
- A feladatainak határidőre történő elvégzéséért
- Az üzemeltetési és az ügyviteli utasítások betartásáért
- A részlegén dolgozó kollégák munkájának folyamatos koordinálásáért
- A szálloda értékesítésével kapcsolatos feladatok ellátása, az anyagok naprakészen tartása a szálloda bevételi célkitűzéseinek figyelembevételével
- Kapcsolatot tart a Központi Sales részlegével, a fontos üzleti partnerekkel, kül - és belföldi irodákkal, a szálloda kapcsolódó részlegeivel (Front Office, Housekeeping, Étterem, Konyha), bővíti a partnerek körét
- Részvétel az éves bevételi terv elkészítésében, valamint a havi bevételi előrejelzésben
- Az értékesítési, marketing és PR munka folyamatának megszervezése, irányítása
- Az értékesítési és marketing munkához tartozó elemzések, kimutatások elkészítése, elkészíttetése
- A corporate szerződések előkészítése, megkötése, új partnerkapcsolatok kiépítése, meglevők folyamatos ápolása
- Rendszeres értékesítési célú látogatások előkészítése és végrehajtása
- Bel-és külföldi szakkiállításokon, utakon való részvétel
- Napi kapcsolattartás a partnerekkel, háznézések, bejárások, partnertalálkozók szervezése.
- Értékesítés maximalizálás üzletszerzésben való aktív részvétel, standardok biztosítása
- A webes szobafoglaló rendszerek folyamatos figyelése (nyitási, zárási időpontok meghatározása a Revenue Manager támogatásával).
- Az online, offline rendszerek figyelése, árak aktualizálása kialkudott árak, szervezett csoportos árak - nyitási, zárási időpontok meghatározása
- Az Opera rendszerben a szerződésesek a megrendelések és a partnerek naprakészen nyilvántartása
- Akciótervek dolgozása ki és nyomon követése megvalósítása piaci szegmentáció fejlesztésére
- Riportok készítése heti, ill. havi rendszerességgel a Yearview, a Guest Segmens, Estimate, valamint az ASA
- Kintlévőségek kezelése, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel
- Legalább két év szakmai tapasztalat szállodai értékesítés területén
- Tárgyalóképes angol nyelvismeret
- MS Office alkalmazások, OPERA Rezerváció/FO IT programok felhasználó szintű ismeretek