ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ

AHC International

  • Szeged, Csongrád
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 2 hónapja
  • A szálloda értékesítésének zavartalan működéséért, az üzleti terv teljesítéséért
  • A vállalat szabályzatainak, utasításainak ill. a vezetői értekezletek döntéseinek kötelező érvényű és maradéktalan betartásáért
  • A feladatainak határidőre történő elvégzéséért
  • Az üzemeltetési és az ügyviteli utasítások betartásáért
  • A részlegén dolgozó kollégák munkájának folyamatos koordinálásáért
Feladatai:
  • A szálloda értékesítésével kapcsolatos feladatok ellátása, az anyagok naprakészen tartása a szálloda bevételi célkitűzéseinek figyelembevételével
  • Kapcsolatot tart a Központi Sales részlegével, a fontos üzleti partnerekkel, kül - és belföldi irodákkal, a szálloda kapcsolódó részlegeivel (Front Office, Housekeeping, Étterem, Konyha), bővíti a partnerek körét
  • Részvétel az éves bevételi terv elkészítésében, valamint a havi bevételi előrejelzésben
  • Az értékesítési, marketing és PR munka folyamatának megszervezése, irányítása
  • Az értékesítési és marketing munkához tartozó elemzések, kimutatások elkészítése, elkészíttetése
  • A corporate szerződések előkészítése, megkötése, új partnerkapcsolatok kiépítése, meglevők folyamatos ápolása
  • Rendszeres értékesítési célú látogatások előkészítése és végrehajtása
  • Bel-és külföldi szakkiállításokon, utakon való részvétel
  • Napi kapcsolattartás a partnerekkel, háznézések, bejárások, partnertalálkozók szervezése.
  • Értékesítés maximalizálás üzletszerzésben való aktív részvétel, standardok biztosítása
  • A webes szobafoglaló rendszerek folyamatos figyelése (nyitási, zárási időpontok meghatározása a Revenue Manager támogatásával).
  • Az online, offline rendszerek figyelése, árak aktualizálása kialkudott árak, szervezett csoportos árak - nyitási, zárási időpontok meghatározása
  • Az Opera rendszerben a szerződésesek a megrendelések és a partnerek naprakészen nyilvántartása
  • Akciótervek dolgozása ki és nyomon követése megvalósítása piaci szegmentáció fejlesztésére
  • Riportok készítése heti, ill. havi rendszerességgel a Yearview, a Guest Segmens, Estimate, valamint az ASA
  • Kintlévőségek kezelése, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel
Elvárások:
  • Legalább két év szakmai tapasztalat szállodai értékesítés területén
  • Tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • MS Office alkalmazások, OPERA Rezerváció/FO IT programok felhasználó szintű ismeretek

AHC International