Irodai asszisztens

JOB Személyzeti Tanácsadó

  • Budapest XIII. ker
  • Alkalmi
  • Teljes munkaidő
  • 20 napja
Elvárt képességek Angol precíz munkavégzés önálló munkavégzésSzükséges nyelvtudás angolBevezetőNemzetközi partnercégünk számára keresünk most új munkatársat Irodai asszisztens pozícióba.Főbb feladatok
  • Általános irodai adminisztráció;
  • Vendégek fogadása, e-mailek és telefonok kezelése;
  • Megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése és koordinálása;
  • Számla, PO ügyintézés, kifizetési ellenőrzés;
  • Megrendelések és beszállítói űrlapok rendben tartása;
  • Céges rendezvények, csapatépítők szervezése és az ezzel járó adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Szerződések, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, aláírások számontartása.
Munkakör betöltésének feltételei
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalat;
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • Kiváló szervező- és kommunikációs készség;
  • Proaktív, agilis személyiség.

JOB Személyzeti Tanácsadó

Hasonló állások

  • IRODAI ASSZISZTENS/ÉRTÉKESÍTÉSI TÁMOGATÓ

    Beck & Partners

    • Budapest XIII. ker
    • 280.000-640.000 Ft/hó
    Főbb feladatok, munkák: Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése …
    • 6 napja
  • IRODAI ASSZISZTENS

    Beck & Partners

    • Budapest
    Magabiztos angol nyelvtudásod van, amelyet szívesen használsz a mindennapokban? Részese lennél egy dinamikus, összetartó nemzetközi csapatnak? Ez a TE lehetőséged, építsd karri…
    • 1 hónapja
  • IRODAI ASSZISZTENS

    Work4You

    • Budapest
    Újbuda szívében működő ingatlaniroda megbízásából fiatalos, pörgős, eredményes és sikeres ingatlan és hitel szakértői csapatuk támogatására keresünk munkatársat az alábbi pozícióba…
    • 23 napja