
TB ügyintéző
- Miskolc, Borsod-Abaúj-Zemplén
- Állandó
- Teljes munkaidő
- bér-, és TB ügyintézői képesítés;
- legalább 5 éves, bérszámfejtési területen, TB kifizetőhelyen szerzett tapasztalat;
- Nexon, Babér, KulcsSoft, Abacus programok valamelyikének ismerete;
- naprakész TB és adózási ismeretek;
- a hatályos jogszabályi környezet (adó-, munkaügyi és TB-törvények) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása;
- felhasználó szintű MS Office ismeret;
- kiemelkedő kommunikációs képesség, ügyfélorientáltság;
- önálló, precíz, minőségi munkavégzés;
- rugalmas, csapatjátékos személyiség.
- TB kötelezettség és folyamatos biztosítási idő elbírálása;
- egészségbiztosítási, pénzbeli ellátások iránti kérelmek rögzítése, elbírálása, az ellátások folyósítása;
- üzemi baleset, foglalkozási megbetegedés elbírálása, az ellátások folyósítása;
- a pénzbeli ellátások, illetve a táppénz-hozzájárulás kiszámítása, az Egészségbiztosítási Alap felé történő adatszolgáltatás teljesítése;
- TB nyomtatványok, határozatok, nyilvántartások vezetése;
- hatósági ellenőrzésekben való részvétel;
- TB kifizetőhelyi adminisztráció;
- A HRmaster szoftver megismerése, majd kezelése;
- munkabérek elszámolása, számfejtése;
- bevallások, adatszolgáltatások, riportok készítése;
- kapcsolattartás a partnerekkel, különböző területeken dolgozó kollégákkal.
- pénzügyi területen szerzett tapasztalat;
- HRmaster, KulcsSoft, Babér, Nexon, SAP programok ismerete.
- munkavégzés rugalmas munkaidőben, heti három nap home office lehetőség (a próbaidőt követően);
- változatos, szakmai kihívást jelentő feladatok;
- stabil, hosszú távú álláslehetőség;
- piacvezető technológiát alkalmazó cégnél történő feladatvégzés;
- szakmai tudással arányos bérezés.