HR Office Operations Coordinator

Siemens

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 4 órája
HR Office Operations CoordinatorMi bátorítjuk a kollégáinkat, hogy helytálljanak egy folyamatosan változó világban. Olyan munkatársakat keresünk, akik kreatívan törekednek a fejlődésre és a tanulásra és akik szeretnének hatással lenni a jelenre vagy akár a jövőre. Magadra ismertél? Ha igen, akkor jelentkezz hozzánk, mert beleillenél a csapatba!A Global Business Service (rövidítve: GBS) a Siemens szolgáltató üzleti területeként nyújt HR szolgáltatásokat Siemens társvállalatok és külsős cégek számára egyaránt. A HR szolgáltatás lefedi a teljes munkavállalói életciklust és magában foglalja többek között a személyi adminisztráció, a kompenzáció és juttatások adminisztráció valamint a bérszámfejtés és költségelszámolás területeit ( ).Munkavégzés helye: BudapestMilyen feladatok várnak rád?
  • Iroda- és létesítménygazdálkodás:
  • A napi irodai működés felügyelete, beleértve az irodaszereket, eszközöket és a beszállítókkal való kapcsolattartást
  • Archiválás, dokumentumkezelés és postai feladatok intézése
  • Belépési és kilépési folyamatok támogatása
  • Adminisztratív és vezetői támogatás:
  • Általános adminisztratív segítségnyújtás a csapatvezetőknek/menedzsereknek
  • Naptárkezelés, megbeszélések szervezése és utazások intézése
  • Belső kommunikációs anyagok és hírlevelek előkészítése, koordinálása
  • Támogató szerep betöltése kijelölt projektekben
  • Rendezvény- és megbeszélés-szervezés:
  • Belső események szervezése, mint például csapatépítők, tréningek
  • Találkozók logisztikai koordinálása: catering, teremfoglalás, jegyzőkönyvvezetés
  • Belső platformok és kommunikációs csatornák karbantartása
  • Technikai és folyamat-támogatás:
  • Kapcsolattartás az IT és szolgáltatók felé laptop, telefon és rendszerhozzáférési problémák esetén
  • Adminisztratív folyamatok támogatása, mint dokumentáció, jóváhagyások és digitális platformok kezelése (pl. Cégkapu, EGYKE)
Mi különböztet meg másoktól?
  • Tapasztalat HR adminisztrációban és irodai folyamatok menedzselésében, beleértve a napi operatív feladatok koordinálását
  • Kiváló szervezőkészség és multitasking képesség
  • Proaktív, megoldásközpontú hozzáállás, precizitással és részletekre való odafigyeléssel
  • Jó kommunikációs készség angol és magyar nyelven, szóban és írásban egyaránt
  • Magabiztos felhasználói szintű ismeretek a Microsoft Office programcsomagban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • HR szoftverek ismerete (pl. SAP, Workday, Nexon), valamint korábbi tapasztalat multinacionális környezetben
Miért a Siemens?
  • Modern nemzetközi környezet, diverzitás
  • Hosszú távú munkalehetőség, teljes vagy részmunkaidőben (minimum heti 30 órában, heti 5 napban)
  • Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
  • Egészségbiztosítás
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
  • Vállalati jólléti program, mentális egészséget támogató programok
  • Irodai masszázs
  • Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
Create a better #TomorrowWithUs!Értékeljük a teljesítményt, az egyéni hozzájárulást és figyelembe vesszük a különböző gondolkodásmódokat. Sokfélék vagyunk és elfogadjuk egymást, törekszünk arra, hogy olyan munkahelyet építsünk, amely tükrözi a társadalom sokszínűségét. Gyere, és teremtsünk együtt szebb holnapot!

Siemens

Hasonló állások

  • Office IT gyakornok

    Mind-Diák

    • Budapest I. ker
    IT, telekommunikáció gyakornok (IT / telekommunikáció) A vállalati szoftverlicencek életciklus menedzsmentjének támogatása (az igénytől a selejtezésig). Feladatok precíz doku…
    • 3 napja
  • Lakossági tanácsadó - Home Office lehetőséggel

    Sebestyen Krisztian

    • Budapest
    Úgy érzi, hogy, Ön tettre kész és szívesen foglalkozik emberekkel, mégis méltatlanul kevés a havonta számlájára utalt összeg? Valóban szeretné megváltoztatni az életét ,készen áll…
    • 6 napja
  • Wealth Office Tanácsadó

    Randstad

    • Budapest
    Bank, biztosítás privátbankár új ügyfelek felkutatása és szerződéskötés magán- és vállalati partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás az ügyfelek egyedi igényeinek részletes…
    • 1 hónapja