
Garanciamenedzser-asszisztens
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Hibajegyek kezelése és riportálása a vezetőség számára – főképp Microsoft környezetben
- Garanciális ügyek adminisztrációja, riportolása és fejlesztési javaslatok kidolgozása
- Kapcsolattartás beszállítókkal, alvállalkozókkal, társosztályokkal
- Riportok, statisztikák és prezentációk készítése vezetői döntésekhez
- Szerződések nyilvántartása, dokumentációs rendszerek kezelése
- Támogatás az operatív és stratégiai folyamatokban
- Szeretsz adminisztrálni, rendszerezni, pontosan dolgozol
- Magabiztosan kezeled az Excelt (függvények, kimutatások terén), és jártas vagy a Power BI, a Business Central vagy a Microsoft Dynamics 365 alkalmazásában is.
- Legalább középfokú végzettséged van, és van adminisztratív tapasztalatod (1-2 év)
- Határozott és talpraesett személyiség jellemez
- Magas a monotonitás-tűrő képességed
- Erős műszaki affinitás, alapvető műszaki ismeretek megléte (műszaki irányú végzettség előny)
- Vagyon- és ingatlankezelésben szerzett tapasztalat (építményadók, telekadók kezelésében tapasztalat előny)
- CRM, CAFM rendszerek ismerete
- Költségnyilvántartás, számlakezelés, gazdasági feladatok adminisztrációjában és kezelésében szerzett gyakorlat
- Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
- Stabil cégnél dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9:30-16 óra, p.: 9:30-15 óra).
- Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, workshopok).
- A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
- Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
- Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz.
- Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).
- Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerem bérlettel támogatunk.