Adminisztráció, asszisztenciatitkárnő / titkárAdminisztrációs és szervezési feladatok; Ügyfelekkel, beszállítókkal és szolgáltatókkal való kapcsolattartás; Könyvelés előkészítése az adótanácsadó részére történő átadáshoz; Beérkező és kimenő számlák előzetes rögzítése; Segítségnyújtás az áfa-előbevallás elkészítésében (pl. Áfa-azonosító számok ellenőrzése) Az üzleti partnerekkel kapcsolatos dokumentumok kiegészítése (kereskedelmi nyilvántartási kivonat, szolgáltatási szerződések, jutalékos szerződések); Kommunikáció az adótanácsadó irodával a könyvelési dokumentumokkal kapcsolatos kérdésekben; Ajánlatok készítése az előírások és a értékesítési osztállyal való egyeztetés alapján; Ügyfél- és szállítói adatok rögzítése és karbantartása; Szállítási bizonylatok és kísérő dokumentumok készítése; Szerződések, biztosítási dokumentumok és egyéb dokumentumok kezelése; Segítségnyújtás a belső kommunikációban és jegyzőkönyvvezetésben; Személyzeti dokumentumok kezelésének (pl. szabadságlisták, munkaidő) támogatása.Középfokú végzettség; Aktív angol, vagy német nyelvtudás; Releváns tapasztalat.Részmunkaidős munkalehetőség (heti 28-32 óra); Cafeteria; Bejárás támogatása; Home office lehetőség.Könyvelés terén szerzett tapasztalat; Felsőfokú végzettség.