Leendő feladatok:Román nyelvterületen élő vásárlókkal kapcsolatos általános ügyintézésBeérkező igények/rendelések kezelése, feldolgozása, rögzítése, után követéseÉrtékesítői szemlélet, proaktív munkavégzésÉrtékesítők munkájának támogatásaMegrendelések, vásárlások adminisztrálásaTermék, illetve megrendelés specifikus tanácsadásKapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, partnerekkel, új partnerek megkeresése.Reklamációs ügyintézésTermék promócióÜgyfélszolgálat többi munkatársának segítése, igény szerint helyettesítéseElvárások:Középfokú végzettségROMÁN nyelvtudásKiváló kommunikációs készségÉrtékesítői attitűdSzámítógép felhasználói szintű ismeretePrecíz, strukturált, önálló munkavégzésEgyüttműködési készségHatékony konfliktuskezelő és stressztűrő képességElőnyt jelent:Ügyfélszolgálati tapasztalatÉletvitelszerűen korábban román nyelvterületen való tartózkodásÖtletekre való nyitottságAmit kínálnak:Versenyképes javadalmazási csomagKiszámítható munkaidőFelelősségteljes és változatos feladatokKulturált munkakörnyezetMunkaidő:Hétfőtől – péntekig, napi 8 óraMunkavégzés helye:PécsJelentkezés módja:Küldd el lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.