Főbb feladatok, munkák:A cég beszerzési és kereskedelmi tevékenységének, logisztikai folyamatainak koordinálásaMeglévő és új beszállítókkal való tárgyalás és kapcsolattartás, szerződések előkészítéseKészletkezelésBeszerzési árak optimalizálása, piaci trendek állandó követéseRaktár működésének és munkafolyamatainak felügyeleteRiportok, kimutatások, költségvetési tervek készítéseA szabályzatok, munkautasítások kidolgozása, betartatásaVámügyintézéssel kapcsolatos feladatok ellátásaAz álláshoz tartozó elvárások:Felsőfokú végzettségNagyobb szervezet, kiterjedt beszállítói bázis menedzselésében szerzett 1-2 év tapasztalatAktív angol nyelvtudásMS Office ismerete (Microsoft Excel, Power Point)Készletmenedzsment területén szerzett releváns vezetői tapasztalatSAP aktív ismerete és használataMunkakörhöz szükséges kompetenciák:Felelősségteljes, pontos munkavégzésTerhelhetőség, rugalmas attitűdÖnálló munkavégzésre való képességMegbízhatóságLogikus gondolkodásEredményorientált szemléletCsapatmunkára való készségProbléma megoldási készségAz állás betöltéséhez előnyt jelent:Autóipari tapasztalatJó konfliktus kezelő képességZöld beruházásban szerzett tapasztalatSAP rendszerkiépítésben szerzett tapasztalatMunkavégzés helye:KomáromJelentkezés módja:Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.