IT, telekommunikációIT helpdeskÁllás leírása Ambiciózus, németül beszélő, tapasztalt alkalmazás üzemeltető munkatársakat keresünk a német közigazgatásban tevékenykedő ügyfelünk számára. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, a rugalmas munkaidőt és szeretnél otthonról dolgozni, akkor Te vagy a mi emberünk! Feladatok: -2nd level technikai támogatás -Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján -Processzek betartatása -Aktív részvétel napi/heti megbeszéléseken -Monitoring és jegykezelő toolok használata (Jira/Confluence) -Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése -Releasekkel kapcsolatos kooperáció az érintett szakterületekkel -Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése, készítése -Használt toolok és technológiák elsajátítása, alkalmazása-Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat 2nd level üzemeltetési területen -Főiskolai vagy szakirányú végzettség / kezdő szint esetén folyamatban lévő IT tanulmányok -Üzemeltetési ismeretek (ITIL) -Minimum középfokú német nyelvtudás szóban és írásban -Erős PHP ismeret -Szakmai csoporttól függően UNIX operációs rendszerek és szerverek ismerete, adminisztrációs ismeretek Személyiség: -Analitikus gondolkodásmód -Jó problémamegoldó képesség -Megoldásorientált szemléletmód -Rugalmas hozzáállás-Agilis módszertan ismerete -Adatbázis (PostgreSQL) ismeret