
Customer service specialist
- Komárom, Komárom-Esztergom
- Határozott idejű
- Teljes munkaidő
- Kapcsolattartás a vevőkkel
- Vevői igények rögzítése, a teljesítésben való aktív részvétel
- Riportok, kimutatások készítése
- Telefonkonferencián / online meetingeken való aktív részvétel
- Társosztályokkal való szoros kapcsolattartás, a gyártási folyamatok teljeskörű átlátása érdekében
- Multinacionális környezetben, hasonló munkakörben szereztél min. 3-5 év tapasztalatot, előnyt jelent, ha gyártástervezői, vagy beszerzői tapasztalattal is rendelkezel
- Felsőfokú végzettséged van
- Jól beszélsz angolul
- Vállalkozó szellemű, proaktív, megoldásorientált szemléletmód jellemez
- Erős adminisztratív, kiváló kommunikációs és szervezési készségekkel rendelkezel
- Önállóan és csapatban is jól dolgozol, nyitott vagy az új megközelítésekre
- Jól elboldogulsz a következőkkel: MS office (különösen: excel), SAP ismerete előny
- Folyamatos szakmai fejlődés, tréningek
- Versenyképes Cafeteria juttatási csomag
- évi 570.000 Ft SZÉP kártyára történő utalás
- önkéntes magánnyugdíjpénztár munkáltató általi befizetése
- élet- és balesetbiztosítás
- Bejárástámogatás (60 Ft/km üzemanyagtámogatás / bérlettámogatás tömegközlekedéshez / ingyenes vállalati buszjáratok)
- Éves bónusz
- Értékeljük az elkötelezettséget: a vállalatunknál eltöltött éveket senioritási pótlékkal jutalmazzuk
- Díjazzuk a kiemelkedő teljesítményt
- Számunkra fontos munkavállalóink kiegyensúlyozottsága, minden kollégánk ingyenesen igénybe veheti vállalati rekreációs központunkat, ahol edzőterem, jóga- és meditációs terem, valamint szauna biztosítja a teljeskörű kikapcsolódást
- Nagyszabású vállalati rendezvények (Családi nap, karácsonyi party)
- Sportrendezvényeken való ingyenes részvétel
- Pozitív munkahelyi légkör, jó csapat
Profession
Sajnálom, de ez a munkáltató nem fogad el külföldi pályázatokat.