
Ügyfélszolgálati Csapatvezető
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása
- Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése
- KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása
- Eszkalációk kezelése
- Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért
- Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása
- Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése
- Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)
- Középfokú végzettség
- Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás
- Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség
- Ügyfélközpontúság
- MS Office ismeret
- Versenyképes fizetés és cafeteria
- Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség
- Modern irodai környezet