Ügyfélszolgálati Csapatvezető

HSA

  • Debrecen, Hajdú-Bihar
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 16 napja
Elvárt képességek microsoft office csapatvezetés ügyfélszolgálat ügyfélközpontúságSzükséges nyelvtudás angolBevezetőDebrecenben található partnerünk számára keresünk tapasztalt Team Leadert, aki csapatával együtt formálja az ügyfelek online élményét.Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!Feladatok
  • Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása
  • Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése
  • KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása
  • Eszkalációk kezelése
  • Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért
  • Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása
  • Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése
Elvárások
  • Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)
  • Középfokú végzettség
  • Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás
  • Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontúság
  • MS Office ismeret
Amit partnerünk kínál
  • Versenyképes fizetés és cafeteria
  • Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség
  • Modern irodai környezet

HSA