Contact center munkatárs - Front office terület

Groupama

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 2 hónapja
Pozitív szemlélettel működünk a biztosítási piac meghatározó szereplőjeként több mint 30 éve, és a multinacionális környezet mellett is megőriztük családias hangulatunkat. Arra törekszünk, hogy érezd, mindig számíthatsz ránk! Adunk a véleményedre, értékelünk Téged és a munkád. Nyitottak vagyunk az ötleteidre, megkérdezünk és meghallgatunk. Beilleszkedésed önkéntes Groupamás kollégáink segítik, akikre bátran támaszkodhatsz a kezdeti időszakban. Nálunk jó kezekben vagy!Amivel mindezt elértük:
  • A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük.
  • Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja.
  • Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel kapcsolatban, emellett a megújult önkiszolgáló ügyfélzónánk használatában is segítséget nyújtunk.
Ha neked is szívügyed a segítségnyújtás, az ügyfelek kéréseinek mielőbbi hatékony megoldása, miközben egy jó hangulatú, családias csapat része lehetsz, gyere és dolgozz velünk a Contact Centerben!Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?
  • Kizárólag munkanapokon bejövő hívásokat fogadsz és chat-en is tájékoztatod ügyfeleinket,
  • a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében, a termékeink értékesítésében is számítunk Rád,
  • ügyféligényekkel kapcsolatos háttérfeladatokat végzel el belső rendszerekben.
Jelentkezz hozzánk, ha...
  • sikerélményt jelent neked, ha ügyfelekkel foglalkozhatsz,
  • lelkesít, hogy megoldod az ügyeket és elégedetté teszed ezáltal az ügyfeleket,
  • érted a biztosítási szolgáltatás lényegét és értékét,
  • szívesen dolgozol ügyfélhívások kezelésében és nem áll távol tőled a szolgáltatásink ajánlása sem,
  • erős kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • nem riadsz vissza, ha esetenként kihívásokkal is találkozol,
  • tudsz folyamatok mentén dolgozni, mindamellett rugalmasan kezeled a változásokat, nyitott vagy az újra,
  • középfokú végzettséggel és magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel.
Előnyt jelent, ha…
  • van már banki, biztosítói területen szerzett contact center tapasztalatod,
  • rendelkezel angol nyelvtudással, alkalmanként szívesen beszélnél angol nyelvű ügyfelekkel.
Miért csatlakozz hozzánk? Mert...
  • korrekt alapbérre és teljesítmény alapú bónuszra, valamint Cafetériára is számíthatsz,
  • kényelmessé tesszük a munkanapodat a Home Office lehetőségével a betanulást követően,
  • a fiataloknak plusz szabadságnapokat adunk,
  • karrierlehetőséget biztosítunk számodra,
  • figyelünk Rád az első napodtól kezdve: mentor támogatja szakmai fejlődésedet, minden képzést biztosítunk, amire szükséged lesz a munkád során,
  • egy igazán jó hangulatú, befogadó, segítőkész közösség vár, akik munkaidőn kívül is szívesen töltik együtt a szabadidejüket,
  • nálunk fontos az egészséged: rendszeres gyümölcsnap mellett egészégprogramokat és sportolási lehetőséget is biztosítunk,
egészségpénztári hozzájárulásban, egészségbiztosításban részesülsz, * nehezebb helyzetekben is segítünk: lakásvásárlási/felújítási támogatást is biztosítunk,
  • Városliget melletti irodánk könnyen megközelíthető: előttünk áll meg az 1-es villamos, de ha bicajjal vagy motorral jössz,
használhatod a fedett tárolónkat, a távolsági közlekedést pedig 100%-ban finanszírozzuk.

Groupama

Hasonló állások

  • Pénzügyi Munkatárs

    • Budapest
    Pénzügy, számvitel pénzügyi ügyintéző, mérlegképes könyvelő vevő egyeztetések, kintlévőségek kezelése kiszámlázási feladatok havi- és éves zárásokban történő aktív részvétel…
    • 1 órája
  • Call Center agent

    Mind-Diák

    • Budapest VII. ker
    • 2.005 Ft/óra
    Ügyfélszolgálat, call center call center munkatárs Koordináció a részlegek között E-mailes és telefonos segítségnyújtás Információ- és segítség nyújtása a vendégnek szükség …
    • 2 napja