
Szerviz adminisztrátor
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
Karbantartási szerződésekhez kapcsolódó számlák kiállítása és adminisztrálása
Levelezések iktatása, projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
Technikus munkaóráinak feltöltése, ehhez szükséges adatok egyeztetése
Cégautókhoz kapcsolódó ügyintézési feladatok ellátása
Service Coordinator csapat és technikus kollégák munkájának támogatása (hűtőközeg mozgások lekövetése és kezelése, lejáró szivárgásvizsgálatok ellenőrzése)
Diákok által végzett recepciós adminisztrációs munka felügyelete, esetenként helyettesítése. Aktív részvétel új back/front office kollégák oktatásában
Irodaszer illetve az iroda működéséhez szükséges eszközök rendelése
TeamBuildingek szerevezésében való aktív részvételElvárások:Legalább 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
Középfokú, gazdasági vagy pénzügyi végzettség
Számlázási ismeretek/tapasztalat
Magabiztos angol nyelvtudás
Irodai alkalmazások magabiztos használata
Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
Priorizálási képesség, precizitás, határidőre történő munkavégzés
Önálló, felelős munkavégzés, eredményorientáltságAmit kínálunk:Stabil állás egy dinamikusan bővülő szervezetben
Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás
Home office lehetőségEgyéb:Budaörsi iroda
CV Online