Customer Service Specialist

Dana

  • Győr, Győr-Moson-Sopron
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 1 hónapja
FELADATOK
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is).
  • Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása
  • A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása érdekében.
  • Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral. Folyamatos együttműködés az európai sales és product planning részleggel illetve DANA egyes európai gyáregységeivel.
  • Vevői törzsadatok karbantartása, változások dokumentálása.
  • Vevői kapcsolatok ápolása, vevői megelégedettség növelése: rendelésállomány felkövetéséről, prioritásokról, logisztikai problémákról rendszeres megbeszéléseken való aktív részvétel.
  • EU-n kívüli vevőkhöz történő kiszállításokhoz szükséges dokumentumok elkészítése.
  • Vevői panaszok, észrevételek kezelése (megvalósíthatóságának felülvizsgálata), vevői reklamációkezelés folyamatának támogatása.
  • Vevői igények teljesülését veszélyeztető problémák feltárása és megoldása: A rendeléstől a kiszállításig terjedő folyamat pro-aktív felülvizsgálata és módosítási javaslatok kidolgozása.
  • Vevők hosszútávú keretmegállapodásainak kezelése, ezzel kapcsolatos problémák felismerése és korrigálása a vállaltirányitási rendszerben
  • Együttműködés a vállalaton belüli társterületekkel.
  • A vállalati, valamint az osztályon belüli KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).
ELVÁRÁSOK
  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat
  • Vállalatirányitási rendszer ismerete, SAP tapasztalat min. 1 év
  • Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges
  • Egyéb idegennyelv-ismeret előny: olasz, német, francia, spanyol
Join our team of 40,000 problem solvers who are fostering a culture of innovation by leveraging the diverse perspectives of our global team. We believe in facing challenges head-on by finding opportunity and uncovering possibility, where roadblocks and barriers become targets instead of obstacles. We are One Dana with limitless opportunity.Our Values
  • Value Others
  • Inspire Innovation
  • Grow Responsibly
  • Win Together

Dana

Hasonló állások

  • Customer Service Specialist

    Dana

    • Győr, Győr-Moson-Sopron
    FELADATOK Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe t…
    • 8 napja
  • Customer Service Specialist

    Dana

    • Győr, Győr-Moson-Sopron
    FELADATOK Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe t…
    • 8 napja
  • Customer service specialist

    Dana

    • Győr, Győr-Moson-Sopron
    Feladatok Vevői igények tisztázása, amennyiben a vevői lehívások nem, vagy csak részben érkeznek meg, a lehívások nem érthetőek, illetve a lehívások egymástól eltérő módon érkez…
    • 9 napja