Customer Service Representative with Romanian language

Trenkwalder Group

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 13 napja
See the English description below
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül
  • A szolgáltatási kapcsolat megszervezése
  • a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsolattartójaként
  • Régiók ellátási igényeinek feltérképezése
  • Döntéshozásban való segítségnyújtás a rendelések és termékszállítások optimalizálására
  • Információk biztosítása
  • a rendelésekről, a készletek elérhetőségéről, a termékekről, programokról stb.
  • Hiányzó ügyfél-törzsadatok megszerzése az ügyfelektől
  • Vásárlói visszajelzések kérése az elégedettség szintjének nyomon követéséhez
  • Beérkező kérések kezelése az ügyfelektől és az értékesítési csapattól (telefon, e-mail stb.)
  • Azonnal megoldható kérések kezelése (pl. rendeléskezelés - rendelés rögzítése, állapotellenőrzés; megrendelés teljesítése - ütemezés stb., eseti - termék visszaküldés, szállítási reklamáció stb.)
  • Az Ügyfélszolgálat bevonása a nem azonnal megoldható kérések megoldásába
  • A termékek átvételének és szállítási idejének koordinálása
  • Átfogó business review adása (pl. elérhetőségi dátumok, szállítási előrejelzés, célok, előrehaladás)
  • Képzések tartása az ügyfelek részére az új folyamatok, eszközök és rendszerek elfogadása érdekében
  • Új kollégák segítése: funkció-specifikus peer-to-peer képzés biztosítása
English:
  • Communication with clients
  • directly and through members of the sales team
  • Organize the service connection
  • as the primary contact for the assigned client accounts
  • Mapping the supply needs of regions
  • Assist in decision making to optimize orders and product deliveries
  • Providing information
  • abot orders, stock availability, products, programs, etc.
  • Obtain missing customer master data from customers
  • Request customer feedback to track satisfaction levels
  • Manage incoming requests from customers and sales team (phone, email, etc.)
  • Handling of requests that can be resolved immediately (eg order management - order recording, status check; order fulfillment - schedule, etc., occasional - product return, delivery complaint, etc.)
  • Involve Customer Service in resolving non-immediate requests
  • Coordinate receipt and delivery times for products
  • Provide a comprehensive business review (e.g., availability dates, delivery forecast, goals, progress)
  • Provide training to customers to adopt new processes, tools, and systems
  • Helping new colleagues: providing function-specific peer-to-peer training
See the English description below
  • BS/BA diploma mezőgazdasági, agronómiai, üzleti, ellátási lánc vagy kapcsolódó területeken
  • Ügyfélszolgálati, Kereskedelmi, Logisztikai, Adminisztrációs területen szerzett 3-5 év tapasztalat
  • Folyékony angol nyelvtudás (minimum B2)
  • Folyékony román nyelvtudás (minimum B2)
  • Informatikai rendszerek és eszközök ismerete, pl. ERP, SalesForce, EDI előnyben
  • Multi-tasking képesség
  • Az országcsoportba tartozó országok közötti import/export szabályozás ismerete és megértése
  • Vevőközpontúság, eredményorientáció
  • Kiváló kommunikációs készség (empátiával való kommunikáció, konfliktuskezelés)
Előny:
  • Mezőgazdasági hozzáértés
English:
  • BS / BA degree in agriculture, agronomy, business, supply chain or related fields
  • 3-5 years of experience in the fields of Customer Service, Commerce, Logistics and Administration
  • Fluency in English (minimum B2)
  • Fluency in Romanian (minimum B2)
  • Knowledge of IT systems and tools, e.g. ERP, SalesForce, EDI preferred
  • Multi-tasking capability
  • Knowledge and understanding of import / export regulations between countries in the group
  • Customer focus, results orientation
  • Excellent communication skills (communication with empathy, conflict management)
Preference:
  • Agricultural competence
  • Multinacionális vállalat, inspiráló környezet
  • Lehetőség arra, hogy piacvezető márkájú termékekkel dolgozz egy piacvezető szervezetben
  • Teljes munkaidős állás
  • vonzó fizetéssel és éves prémiummal,
  • cafeteriával, egészségbiztosítással (korlátlan járóbeteg kezeléssel, éves egészségügyi szűréssel),
  • élet- és baleset biztosítással
English:
  • Multinational company, inspiring environment
  • Opportunity to work with market-leading brands in a market-leading organization
  • Full time job
  • with an attractive salary and an annual premium,
  • cafeteria, health insurance (unlimited outpatient treatment, annual health screening),
  • life and accident insurance

Trenkwalder Group

Hasonló állások

  • Francia nyelvű Customer Support Representative

    Schönherz Iskolaszövetkezet

    • Budapest VIII. ker
    Leírás 💡 Partnerünk innovatív és hasznos termékeket kínál az egészségügyi ipar számára, amelyek segítenek az élettudományi kutatóknak felgyorsítani a felfedezési folyamatot, és az…
    • 6 órája
  • Francia nyelvű Customer Support Representative

    Schönherz Iskolaszövetkezet

    • Budapest VIII. ker
    Leírás 💡 Partnerünk innovatív és hasznos termékeket kínál az egészségügyi ipar számára, amelyek segítenek az élettudományi kutatóknak felgyorsítani a felfedezési folyamatot, és az…
    • 6 órája