Ügyfélkapcsolati vezető-helyettes
Hungaropharma
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Ügyfélkapcsolati vezető munkájának támogatása, helyettesítése.
- Felmerülő problémák kezelése és megoldási javaslat kidolgozása a felelős koordinátor munkatársakkal.
- Ügyfélkapcsolat munkájának szervezése, irányítása és ellenőrzése.
- Ügyfélkapcsolat folyamatos javítása, költségkeretek tartása és hatékonyabb felhasználása.
- Rendelésfelvétel, vevőszolgálat és reklamációk kezelésének felügyelete.
- Vevőtörzsadatok karbantartásának felügyelete.
- Kapcsolattartás a vevőkkel, vevői elvárások folyamatos nyomonkövetése.
- Rendeletek és vállalati szabályozások betartása.
- Riportálás az Ügyfélkapcsolati vezető / Értékesítési igazgató számára.
- Projektek előkészítése, operatív szervezési feladatok elvégzése.
- Kapcsolattartás a társosztályokkal.
- Minimum 5 éves vezetésben szerzett tapasztalat,
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- Kiváló kommunikációs képesség,
- MS Office ismeret (Excel, Word, PowerPoint),
- Önálló, rendszerezett munkavégzésre való képesség,
- Kreatív, hatékony, eredmény-orientált közreműködés,
- Jó problémamegoldó képesség,
- Egyszerre több feladat kezelése, illetve azok priorizálása,
- Határidők betartása,
- Precizitás.
- szakmai kihívások, felelősségteljes munkakör,
- vállalati laptop és mobiltelefon,
- év végi bónusz vállalati eredménytől függő mértékben, december 5-ei kifizetéssel,
- kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség,
- csoportos balesetbiztosítás a belépés napjától,
- stabil vállalati háttér,
- segítőkész, nyitott csapat és fejlődési lehetőség,
- és mindehhez egy mindig megújuló, több mint 70 év tapasztalattal rendelkező, stabil cég biztosítja a nagyvállalati hátteret.