Irodai koordinátor

SGS

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 17 napja
Cég leírásaA világ vezető független vizsgáló, ellenőrző és tanúsító vállalatának részeként Magyarországon több, mint 3 évtizede dolgozunk egy jobb, biztonságosabb és összetartóbb világért a szolgáltatási szektor minden területén.Állás leírása
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció.
  • Iktatás.
  • Jegyzőkönyvkészítés.
  • Ellenőrzések megszervezése, koordinálása.
KépzettségAz alábbi tapasztalataiddal tudsz hozzájárulni csapatunk munkájához:
  • Legalább középfokú végzettség.
  • 1-2 éves, irodai munkatapasztalat.
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete.
Ezt a munkát Neked találták ki, ha az alábbi tulajdonságokkal rendelkezel:
  • Vevőközpontú szemlélet.
  • Jó kommunikációs és konfliktuskezelő készség.
  • Jó megfigyelő, elemző és problémamegoldó képesség.
  • Pozitív gondolkodásmód, feladat iránti elkötelezettség.
  • Rugalmas és terhelhető személyiség.

SGS

Hasonló állások

  • Üzemeltetési koordinátor

    CIVIL Rendszertechnika Kft.

    • Budapest
    , gyengeáramú / biztonságtechnikai rendszerek kivitelezése és üzemeltetése, üzemeltetési szolgáltatások / kivitelezési szolgáltatások pénzügyi tervezése, helyszíni műszaki felmérés…
    • 2 napja
  • Recepciós és iroda koordinátor

    Mind-Diák

    • Budapest XI. ker
    • 2.005 Ft/óra
    Adminisztráció, asszisztencia recepciós Hívások fogadása Érkező vendégek informálása Tárgyalók rendben tartása, tárgyalásokra való előkészítése Irodai konyha rendben tartás…
    • 22 napja
  • Kereskedelmi és logisztikai koordinátor

    "3P Solutions" Kft.

    • Budaörs, Pest
    Német tulajdonú műanyagtermékek forgalmazásával foglalkozó családias hangulatú cégünk keres egy motivált kereskedelmi asszisztenst budaörsi székhelyünkre. Ha adminsztratív vénával …
    • 5 napja