Szolgáltatás értékesítési menedzser

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 2 hónapja
Szolgáltatás értékesítési menedzser [BND-011026]

Partnerünk komplex egészségügyi informatikai rendszerek fejlesztését, ezek értékesítését, telepítését és üzemeltetését látja el. Országosan 1600+ partner használja napi szinten az általuk biztosított rendszereket és az ezekhez kapcsolódó eszközöket. A vállalat a jövőben még nagyobb hangsúlyt szeretne fordítani az új üzleti lehetőségek feltárására és kiaknázására, ehhez a tevékenységhez keres olyan Értékesítési Menedzser munkatársat, aki magabiztosan mozog a szolgáltatás értékesítés területén.
  • Munkavégzés helye: Budapest/Közép-Magyarország
Feladatok:

Adottságok, amelyekkel lehet és érdemes számolni:
  • 15+ éve a piacon lévő cégcsoport, erős piacvezető státusszal,
  • stabil piac, ahol az informatikai rendszerek nem változnak gyakran,
  • 4 fős, Key Account Managerekből álló, összeszokott csapat,
  • maximális nyitottság a management oldaláról az új ötletek és javaslatok meghallgatására és befogadására,
  • COVID-mentes békeidőben heti 3-4 nap ügyféllátogatás (elsősorban Budapesten és vonzáskörzetében), 1-2 nap irodai munkavégzés.
Feladatok:
  • meglévő ügyfeleknek további szolgáltatások értékesítése,
  • az ügyfelek megtartása, elégedettségük növelése,
  • új értékesítési lehetőségek feltárása,
  • új koncepciók, új folyamatok kialakítása,
  • kampányok kézben tartása, lebonyolítása, projekt menedzsmentje,
  • a Key Account Managerek munkájának támogatása.
Elvárások:

Nélkülözhetetlen szakmai elvárások:
  • legfontosabb elvárás a hazai patikák, patikahálózatok alapos ismerete,
  • elsősorban szolgáltatások értékesítésében való több éves, releváns tapasztalat,
  • ügyfélkezelési és tárgyalástechnikai rutin (nagyvállalati ügyfelekkel),
  • kiváló prezentációs készség
  • proaktivitás a hét minden napján.
Akit igazán keresünk:
  • eredményorientált személyiség,
  • motiválja az értékesítés, az ügyfelek elégedettségének növelése,
  • mellébeszélés-mentesen, rendszerezetten és lényegre törően kommunikál,
  • vannak ötletei az újításra és képes az ötletei megvalósítására is,
  • nem feltétlenül budapesti lakos, de vállalja, hogy hetente néhány alkalommal (megegyezés kérdése) a budapesti irodában fog dolgozni,
  • szívesen segít a többi kollégának és ha szükséges, képes a kis csapat élére állni,
  • professzionális módon tudja képviselni a céget bármilyen fórumon, így a „cég arcává” tehető.
Előnyök:

Előnyt jelent továbbá:
  • felsőfokú végzettség (különös tekintettel a közgazdasági vagy kereskedelmi diplomára),
  • az angol nyelv ismerete, de napi szinten nem kell majd használni, mivel a vállalat tulajdonosaival való folyamatos kommunikációban nem kell részt venni.
Amit kínálunk:
  • Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, itthon 100+ fős szervezet,
  • önálló, felelősségteljes munka hosszú távra,
  • a vállalaton belül remekül kooperáló szervezeti egységek,
  • kellemes munkahelyi légkör, támogató vezető,
  • céges autó, bónusz, home office lehetőség.

Tredis Consulting

Hasonló állások

  • Szolgáltatás-üzemeltetési menedzser

    4iG

    • Budapest III. ker
    IT üzemeltetési szervezetek által nyújtott szolgáltatások felügyelete és az elvárt szolgáltatás-szint biztosítása ügyfeleink részére Nyújtott szolgáltatások fejlesztése, méréseken…
    • 1 órája
  • Értékesítési menedzser Értékesítési menedzser

    • Budapest XXIII. ker
    Elsődleges felelősségi területe a nemzetközi, közúti és szállítmányozási partneri kör bővítése; Új ügyfelek keresése; Kapcsolatteremtés a lehetséges külföldi partnerekkel, telefo…
    • 4 napja
  • Lízing értékesítési menedzsert

    CIB Bank

    • Budapest
    A CIB Bank Zrt. Lízing direkt értékesítés területe Lízing értékesítési menedzsert keres. Feladatok Lízing termékek és szolgáltatások értékesítése Rendszeres kapcsolattart…
    • 4 hónapja
    • Gyors jelentkezés