Ilyen feladatok várnak:Vásárlók operatív támogatása a mindennapi üzletmenetbenA szállítási határidők rendszeres ellenőrzéseMegrendelés-visszaigazolások folyamatos vezetése és nyomonkövetése, valamint a megrendelési folyamatok napiszintű monitorozásaA rendszerben szereplő törzsadatok karbantartása és figyelemmel kíséréseA beszállítóktól érkező kérdések továbbítása a vásárlóknak, folyamatos kapcsolattartás támogatásaA pozícióhoz kapcsolódó elvárások:Minimum középiskolai (érettségi) vagy magasabb szintű végzettségMS Office (Word, Excel) használatában szerzett tapasztalatAktív középfokú angol és német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségekÖnálló munkavégzésre való képességElőnyt jelentő készségek, illetve tapasztalatok:Gazdasági és/vagy logisztikai területen szerzett tapasztalatSAP ismerete, abban szerzett tapasztalatStrukturált, analitikus, célorientált hozzáállásHatékony időgazdálkodási és kommunikációs készségJuttatások a Számodra:Teljesítmény alapú bónusz, illetve jubileumok ünnepléseMunkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: mobiltelefon, laptopMunkába járás támogatásaCafetéria, egészségbiztosítás és egészségpénztárFiatalos, befogadó csapat, családias légkörCéges rendezvényeken való részvételi lehetőségGyümölcsnapok, korlátlan céges víz, kávé és teafogyasztási lehetőség az irodábanBetanulás utáni home office lehetőség – a vezetővel történő megegyezés alapjánMunkavégzés helye:Székesfehérvár, IKARUS Ipari ParkMunkaidő:Hétfőtől – péntekig, 8.00-16.30 között (egyénileg a vezetővel rugalmasan egyeztethető)Jelentkezés módja:Küldd el ANGOL nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.