
Customer Service Representative - German
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- németországi vevők megrendeléseinek kezelése és nyomonkövetése
- meglévő vevői kapcsolatok ápolása, az igényeinek megértése és magas színvonalú kiszolgálása
- logisztikai szervezési feladatok és együttműködés a fuvarozókkal
- proaktív együttműködés a termeléstervezőkkel és az ellátási lánc képviselőivel
- az értékesítési kollégák támogatása
- felmerülő váratlan események kezelése és a következmények minimalizálása
- részvétel a belső folyamatok optimalizálásában
- magabiztos német és középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- vevőközpontú gondolkodásmód
- kitűnő kommunikációs készség szóban és írásban
- önálló, precíz munkavégzés
- problémamegoldó képesség, előrelátó gondolkodásmód, döntésképesség
- csapatszellem
- SAP tapasztalat
- felsőfokú végzettség
- vevőszolgálati munkatapasztalat ( customer service )
- versenyképes jövedelemcsomag
- stabil nemzetközi vállalati háttér
- fejlődési lehetőség
- kulturált munkakörnyezet
- otthoni munkavégzés lehetősége
Profession
Sajnálom, de ez a munkáltató nem fogad el külföldi pályázatokat.