Adminisztráció, asszisztencia, Gyártás, műszaki területadatrögzítő / adminisztrátor, műszaki koordinátorAmiben számítunk rád -Karbantartók munkalapjainak feldolgozása, számláik kezelése; -Vállalkozók és szolgáltatók által kiállított számlák rögzítése, kezelése, teljesítés igazolások készítése; -Ciklusfeladatok kiosztása (havi, negyedéve, éves), beérkezett adatok feldolgozása; -Egyéni védőeszközök, elsősegély nyújtó felszerelések kezelése, nyomon követése; -Üzemeltetési osztály számla és megrendelő nyilvántartásának vezetése; -Területhez tartozó szolgáltatások beszerzési folyamatának támogatása (információs táblázatok, kimutatások készítése); -Energetikai szakreferensi adatok rögzítéseAmire szükség lesz az eredményes munkádhoz -minimum középfokú végzettség (érettségi); -Önálló, gyors, pontos, precíz munkavégzés; -Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség; -Excel ismerete (táblázatok, kimutatások, stb.); -Operatív, adminisztrátori területen szerzett minimum 2 éves tapasztalatAmiért szeretsz majd nálunk dolgozni -Szoros együttműködés a cégen belül, ahol segítőkész kollégáidhoz, illetve vezetőidhez bármikor fordulhatsz -Cafetéria (havi br. 40.000 Ft értékben) -Szakmai fejlődés -Folyamatos innováció -Cégünk hosszú távú lehetőséget és stabilitást jelent a kollégáinknak