
Talent Pool - Ügyfélmenedzser (Account Manager) – Győr-Moson-Sopron megye
- Győr-Moson-Sopron
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Ebben a pozícióban kiemelt szereped lesz abban, hogy ügyfeleinkkel személyes kapcsolatokat építs és ápolj. A legfontosabb döntéshozók (tulajdonosok, ügyvezetők, vezetők) igényeinek felmérése közvetlenül ott történik, ahol munkájukat végzik - legyen az építkezés, iroda vagy raktár.
- Innovatív termékeink és szolgáltatásaink bemutatása és értékesítése, az egyéni ügyfélfejlesztési terv alapján.
- Gyakorlati, konzultatív értékesítési modellben hiszünk: ez azt jelenti, hogy aktívan részt veszel termékeink bemutatásában, így első kézből tapasztalhatod meg, hogyan segítik ezek a megoldások ügyfeleink munkáját.
- A feltárt igények alapján személyre szabott ügyfélfejlesztési tervek kidolgozása a hosszú távú siker érdekében.
- Alapfizetésen felül (mértéke min. br. 750.000 Ft tapasztalat függvényében) negyedéves bónuszrendszert;
- Cafeteria rendszert választható elemekkel (br. 480.000 Ft / év);
- Egészség- és balesetbiztosítást;
- Kivételes technikai és infrastrukturális hátteret (szerszámokkal és gépekkel felszerelt céges autó, valamint mobiltelefon és laptop);
- A munka-magánélet egyensúlyra nagy figyelmet fordítunk, nálunk maximálisan összeegyeztetheted a karriert és a családot;
- Alaposan kidolgozott tréningtervvel várunk és szakmai fejlődésedet folyamatosan biztosítjuk;
- Hiszünk a visszajelzés fontosságában: jól működő belső rendszerünkkel és vezetőd támogatásával segítünk karriercéljaid elérésében (pozíciódon belül vagy azon túl is).
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a lehető legjobb munkahely legyünk mindenki számára, mindenhol. Inspiráló női vezetőink karrierútjáról itt olvashatsz többet: .Amire szükséged van:
- Értékesítési területen szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalat
- Legalább középiskolai, ideális esetben főiskolai/egyetemi végzettség
- Csapatjátékos hozzáállás, hiszen a kollégák munkája szorosan összekapcsolódik, egymásra épül
- Nyitottság a fejlődésre, hogy a visszajelzések által együtt építhessünk az erősségeidre
- Ügyfélközpontú gondolkodás, hogy megértsd ügyfeleink igényeit és személyre szabott megoldásokat tudj kínálni számukra
- Hatékony munkaszervezés a feladatok priorizálásához, hogy a legnagyobb üzleti lehetőségekre összpontosíthass