Minőségbiztosításvevői minőségbiztosítási mérnökVevői reklamációk nyomon követése, kezelése; Vevői egyeztetések, belső minőségügyi megbeszélések szervezése és lebonyolítása; Társosztályok támogatása a javító intézkedések kidolgozásában (termelés, folyamatmérnökök, fejlesztés); Hiba okok és javító intézkedések prezentálása a vevők felé; Vevői látogatások felkészülésében való részvétel; Vevői reklamációkkal kapcsolatos statisztikák felülvizsgálata, problémákra akciók indítása; Belső auditok lebonyolítása.Autóipari beszállítói környezetben minőségbiztosítási területen szerzett releváns tapasztalat; Felsőfokú műszaki végzettség; Minőségbiztosítási eszközök megbízható ismerete (8D, FMEA, Ishikawa/5 Why, Risk analízis); Kommunikációs szintű aktív angol nyelvtudás; Készség nemzetközi csapatban való munkára; Önálló munkavégzés; Határozott fellépés; Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség.Családias, támogató légkör; Stabil, hosszú távú munkalehetőség; Színes feladatok; Versenyképes bér + cafeteria + bejárás támogatás.