Kereskedelmi asszisztens
Karrier Hungária
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás
Árlisták készítése és kezelése
Logisztikai, szállítmányozási feladatok
Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése
Gyártói visszatérítések kezelése, nyilvántartása és adminisztrálása
Riportok elkészítése
Egyéb adminisztratív feladatokElvárások:Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office - különösen Excel, Gmail)
Valamilyen adatbázis kezelő - ERP vagy CRM rendszer, és szoftverek ismerete
Tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban
Legalább egy év, hasonló munkakörben szerzett tapasztalatElőny:-Amit ajánlunk:Családias környezet
Fiatalos, jókedvű csapat
Tanulási, fejlődési lehetőség
Innovatív eszközök használata
Kreatív, motiváló légkör, ahol az egyéni teljesítménynek és a csapatmunkának is nagy szerepe van
Piacképes jövedelem
Home office lehetőség (betanulás után akár teljes home office)
Rugalmas munkaidő
CV Online