Pénzügyi asszisztens Sportegészségügyi szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat Budapest Junior Magyar
Pearl Hunt
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Ügyviteli rendszerben (Kulcs-Soft ügyvitel) Vevő-, Szállító- és Terméktörzs folyamatos frissítése, karbantartása. Adatok karbantartása és adatbevitel, önálló adatgyűjtés online, telefonos vagy meglévő pénzügyi dokumentumok alapján.
- Pénzügyi Kontrolling IT rendszerben, a bejövő számlák, és egyéb fizetendő tételek (bér, járulék, kölcsön, támogatás, adó, stb.) valós idejű adminisztrálása, napi szintű ellenőrzése, a mögöttes dokumentumok begyűjtése és feltöltése. Megvalósult banki kifizetések, postán érkező számlák, munkavállalói költségelszámolások, online vagy offline fizetett kártyás tranzakciók begyűjtése és a CRM rendszerben szereplő tételek napi keresztellenőrzése.
- Napi számlázási feladatok ellátása.
- Ügyviteli rendszerben (Kulcs-Soft ügyvitel) értékesítési csapat termékmegnevezése alapján vevői árajánlat kiállítása, a cég adminisztratív politikája alapján munkaszám generálása, az ehhez esetlegesen hiányzó termék- vagy szállítótörzs frissítése. Árajánlatok esetleges egyedi módosítása az üzleti igények alapján.
- Ügyviteli rendszerben (Kulcs-Soft ügyvitel) az elfogadott vevői árajánlatból vevői megrendelés létrehozása, ami az esetleges beszerzési-, közbeszerzési- vagy szerződéses üzleti feltételekkel és terminológiával pontosítja a megrendelés részleteit, emlékeztetőt készít az esetleges ajánlat és végső megrendelés közötti változásokról.
- Ügyviteli rendszerben (Kulcs-Soft ügyvitel) vevői megrendelések (szállítónként és termékenként) összesítése, szállítók részére szállítói megrendelések létrehozása, amely tartalmazza az egyes megrendelésekhez kapcsolódó üzleti feltételeket, amelyek a termékfelelősi csapattal együttműködve kerül meghatározásra.
- Mini ERP projektmenedzsment IT rendszerben a leadott megrendelésekhez kapcsolódó mérföldkövek dokumentálása és nyomonkövetése (Áruszállítás, megkezdése, vámkezelése, raktárba érkeztetése, vevők részére történő kiszállítása).
- Ügyviteli rendszerben (Kulcs-Soft ügyvitel) bejövő és kimenő árumozgások adminisztrálása munkaszám szerint, eltérő szállítói megrendelés és vevői megrendelés esetén az egyes szállítmányok egyedi képlet szerint megbontása.
- Negyedéves leltár elkészítése a cég logisztikai csapatával közösen.
- Kapcsolattartás a cég külső könyvelőjével, heti szintű pénzügyi tranzakciók és raktárkészlethez kapcsolódó árumozgások egyeztetése. Havi szintű kontrolling riportok, és kimutatások önálló elkészítése a Kulcs-Soft Könyvelés adatai alapján, egyedi PIVOT Excel használatával.
- Minimum 3 év szakmai tapasztalat
- Kulcs-Soft ismerete előny, de nem feltétel
- Határozottság
- Önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség
- Csapatjátékosság
- Bejárási támogatás
- Laptop és telefon magánhasználatra is
- Víz, üdítő, kávé és tea az irodában
- Céges rendezvények
- Sportolási lehetőség
- Masszázs