
Senior panaszkezelési főmunkatárs
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
- A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
- 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.
- 2023. évben Üzleti Etikai Díjat kaptunk.
- Az ügyfelek megtartása, a panaszos ügyfelek elégedett ügyfelekké konvertálása;
- A beérkező ügyfélpanaszok és fraud típusú ügyfélpanaszok felvétele, kivizsgálásának szervezése, megválaszolása a belső szabályzatok és folyamatok, valamint a jogszabályi előírások betartásával;
- A panaszok válaszadási határidejének figyelése, betartatása és betartatása;
- A társosztályokkal való aktív együttműködés a panaszok kivizsgálásának és megválaszolásának érdekében;
- Kivizsgálások eredményeinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása;
- Telefonos és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel;
- A panaszkezelési folyamat és az ehhez kapcsolódó eljárásrend kialakítása és folyamatos javítása;
- A Panaszkezelési csoportnál keletkezett adminisztrációs feladatok ellátása;
- A vonatkozó riportok, statisztikák elkészítése és elemzése;
- A panasznyilvántartás vezetése, a panaszok, reklamációk hibajegyeinek kezelése, felügyelete a panaszkezelő rendszerben;
- Hatásköri szabályoknak megfelelően a szükséges döntések meghozatala, illetve a hatáskörén túlmenő esetekben javaslat előterjesztése;
- A panaszkezeléssel kapcsolatosan a fejlesztésre irányuló észrevételek és javaslatok megtétele a társosztályok, illetve szükség szerint a vezetőség felé;
- A panaszkezeléssel kapcsolatos tréningek, oktatások szervezése és lebonyolítása.
- Felsőfokú végzettség;
- A panaszkezelés körében szerzett min. 3 éves szakmai tapasztalat;
- A banki előírásokban való jártasság;
- Ügyfélorientált gondolkodásmód;
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
- Minőségi munkavégzés, gyorsaság, precizitás, terhelhetőség;
- Önálló munkavégzés, a társterületekkel történő hatékony, önálló kommunikáció;
- Megbízhatóság;
- Csapatmunka, proaktivitás.
- Aktív társalgási szintű angol nyelvtudás;
- Fraud területen, vagy Fraud panaszok kezelése során szerzett munkatapasztalat;
- Elkezdett jogi tanulmányok/jogi asszisztensi végzettség;
- Azonnali munkakezdés.
- Etikus, toleráns, magas erkölcsi normák szerint él;
- Érzékeny a társadalmi és civil ügyek iránt;
- Motivált, szereti a szakmáját és az ügyfeleket;
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezik;
- Megbízható, felelősségteljes;
- Jó szervezőkészség;
- Precíz, hatékony a probléma és konfliktuskezelésben.
- Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
- Kellemes és kulturált munkakörnyezet;
- Új szakma elsajátítása, támogató környezetben;
- Home office lehetőség (heti 2 munkanap);
- Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
- Lehetőség a tudatos pénzügyi szemlélet elterjesztésére.
- Cafetéria, Élet- és egészségbiztosítás, céges bulik, dolgozói masszázs.
Profession
Sajnálom, de ez a munkáltató nem fogad el külföldi pályázatokat.