Senior panaszkezelési főmunkatárs

MagNet Bank

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 18 napja
Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
  • Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
  • A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
  • 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.
  • 2023. évben Üzleti Etikai Díjat kaptunk.
A MagNet Közösségi Bankról és a küldetésről a tájékozódhatsz.,
  • Az ügyfelek megtartása, a panaszos ügyfelek elégedett ügyfelekké konvertálása;
  • A beérkező ügyfélpanaszok és fraud típusú ügyfélpanaszok felvétele, kivizsgálásának szervezése, megválaszolása a belső szabályzatok és folyamatok, valamint a jogszabályi előírások betartásával;
  • A panaszok válaszadási határidejének figyelése, betartatása és betartatása;
  • A társosztályokkal való aktív együttműködés a panaszok kivizsgálásának és megválaszolásának érdekében;
  • Kivizsgálások eredményeinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása;
  • Telefonos és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • A panaszkezelési folyamat és az ehhez kapcsolódó eljárásrend kialakítása és folyamatos javítása;
  • A Panaszkezelési csoportnál keletkezett adminisztrációs feladatok ellátása;
  • A vonatkozó riportok, statisztikák elkészítése és elemzése;
  • A panasznyilvántartás vezetése, a panaszok, reklamációk hibajegyeinek kezelése, felügyelete a panaszkezelő rendszerben;
  • Hatásköri szabályoknak megfelelően a szükséges döntések meghozatala, illetve a hatáskörén túlmenő esetekben javaslat előterjesztése;
  • A panaszkezeléssel kapcsolatosan a fejlesztésre irányuló észrevételek és javaslatok megtétele a társosztályok, illetve szükség szerint a vezetőség felé;
  • A panaszkezeléssel kapcsolatos tréningek, oktatások szervezése és lebonyolítása.
,
  • Felsőfokú végzettség;
  • A panaszkezelés körében szerzett min. 3 éves szakmai tapasztalat;
  • A banki előírásokban való jártasság;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Minőségi munkavégzés, gyorsaság, precizitás, terhelhetőség;
  • Önálló munkavégzés, a társterületekkel történő hatékony, önálló kommunikáció;
  • Megbízhatóság;
  • Csapatmunka, proaktivitás.
  • Aktív társalgási szintű angol nyelvtudás;
,
  • Fraud területen, vagy Fraud panaszok kezelése során szerzett munkatapasztalat;
  • Elkezdett jogi tanulmányok/jogi asszisztensi végzettség;
  • Azonnali munkakezdés.
Kívánt jellemvonások:
  • Etikus, toleráns, magas erkölcsi normák szerint él;
  • Érzékeny a társadalmi és civil ügyek iránt;
  • Motivált, szereti a szakmáját és az ügyfeleket;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezik;
  • Megbízható, felelősségteljes;
  • Jó szervezőkészség;
  • Precíz, hatékony a probléma és konfliktuskezelésben.
,
  • Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet;
  • Új szakma elsajátítása, támogató környezetben;
  • Home office lehetőség (heti 2 munkanap);
  • Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
  • Lehetőség a tudatos pénzügyi szemlélet elterjesztésére.
  • Cafetéria, Élet- és egészségbiztosítás, céges bulik, dolgozói masszázs.

Profession