
Panaszkezelő munkatárs – román nyelvtudással
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolása
- Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése;
- Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása;
- Pénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő megkeresések kivizsgálása, döntéselőkészítő anyagok magas színvonalú előkészítése
- Ügyfelek részére kiküldésre kerülő válaszlevelek megfogalmazása és elkészítése
- Együttműködés a releváns Fogyasztóvédelmi, Pénzügyi Békéltető Testületi, Felügyeleti Szervektől érkező megkeresésekre történő válaszok elkészítésében, a Jogi Igazgatósággal
- Közép/felsőfokú Román nyelvtudás (írásban és szóban)
- Minimum érettségi és/vagy középfokú szakirányú végzettség;
- Legalább 2-3 éves banki, vagy pénzügyi területen szerzett tapasztalat;
- Ügyfélcentrikus hozzáállás, kiemelkedő empatikus képesség;
- Szakmai és emberi rátermettség;
- Proaktivitás;
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikáció;
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Jogtár programok, Microsoft Office) megléte elvárás, banki, bankkártyás rendszerek ismerete előnyt jelent.
- Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
- AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra); váltott műszak és havonta min. egy szombaton történő munkavégzés.
- Munkavégzés időtartama: határozatlan;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Home office lehetőség megegyezés szerint)
Profession
Sajnálom, de ez a munkáltató nem fogad el külföldi pályázatokat.