
Kommunikációs és partnerkapcsolati menedzser
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- B2B kommunikációs és marketingstratégia kidolgozása a vállalat céljaihoz igazítva.
- Kapcsolattartás a kiemelt hirdetői és ügynökségi partnerekkel, rendszeres üzleti egyeztetések lebonyolítása.
- Disztribúciós partnerekkel való kapcsolattartás, partneri kommunikációs anyagok kezelése.
- Prezentációk, esettanulmányok, innovációkhoz kapcsolódó kommunikációs anyagok készítése.
- Sajtóközlemények, LinkedIn posztok és B2B platformokon megjelenő tartalmak/hírlevelek írása és szerkesztése.
- RTL Saleshouse weboldal tartalmi felügyelete.
- Brandmánia című műsor projektmenedzsmentje.
- Vállalati jelenlét biztosítása és szakmai felkészítés a résztvevők számára iparági eseményeken, konferenciákon, díjátadókon.
- Kapcsolattartás szakmai sajtóval, PR anyagok egyeztetése a vállalati kommunikációs és marketing kommunikációs csapattal.
- Folyamatos egyeztetés a Revenue területtel az ügyfelekkel kapcsolatos igényekről.
- Az értékesítési stratégia implementálása a B2B ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében.
- Piackutatás, ügyféligények és visszajelzések gyűjtése, elemzése és továbbítása a termékfejlesztés és értékesítés felé.
- Ügyféladatok naprakész kezelése a CRM rendszerben és adatelemzés az ügyfélkapcsolati és értékesítési stratégiák optimalizálásához.
- Éves és kampányjelentések, ROI riportok és partnerkommunikációs analitikák elkészítése.
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (kommunikáció, marketing, média, gazdasági vagy üzleti területen).
- Legalább 10 év tapasztalatod van B2B kommunikáció, ügyfélkapcsolatok, marketing vagy PR területén.
- Dolgoztál már médiapiacon, televíziós vagy streaming szolgáltatónál (előnyt jelent).
- Kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul, szóban és írásban is.
- Magabiztos a fellépésed ügyfelek, partnerek és felsővezetés előtt.
- Erős szervezőkészséggel és stratégiai gondolkodással rendelkezel.
- Kiváló projektmenedzsment készségekkel rendelkezel, képes vagy több párhuzamos projektet kezelni.
- Aktív kapcsolatrendszerrel rendelkezel a médiaügynökségi és hirdetői oldalon.
- Ismered a digitális marketing és hirdetési technológiákat.
- Van tapasztalatod sajtókapcsolatokban, szakmai publikációkban.
- Ismered a disztribúciós piac működését.