Rendszermérnök/DevOps

QLM Development Center

  • Magyarország
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 6 napja
Rendszermérnök/DevOpsA QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az ÁLLANDÓ FEJLŐDÉS és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő MUNKA-MAGÁNÉLET egyensúlyt
illetve garantálható a hosszú távú KARRIERCÉLOK és SZAKMAI SIKEREK megvalósítása.Ha szeretsz rendszereket építeni, hibákat felismerni és megoldásokat találni, nálunk a helyed. Olyan kollégát keresünk, aki nem riad vissza a kihívásoktól, szeret önállóan gondolkodni, de közben csapatban is szívesen dolgozik. Ha szeretnél egy helyet, ahol számít a tudásod és nyitottak az ötleteidre, csatlakozz hozzánk! ,
  • Linux/Microsoft szerverek (Ubuntu, Debian, CentOS) telepítése, konfigurálása, karbantartása
  • Tomcat / Java alkalmazások üzemeltetése konténeres környezetben
  • Docker vagy Kubernetes kezelése (dev/stage/prod környezetek)
  • CI/CD pipeline-ok (Jenkins vagy más) karbantartása, fejlesztése
  • Monitorozás, logolás, riasztások (Grafana, Glowroot, JavaMelody, Sentinel)
  • Nginx / proxy beállítások, SSL tanúsítványok (Let's Encrypt, acme.sh)
  • Adatbázis infrastruktúra (PostgreSQL, MSSQL) kezelése
  • Mentések, DR forgatókönyvek kialakítása
  • Hálózati konfiguráció, VPN támogatás
  • Active Directory / Entra / M365 integráció
  • Felhasználói igények teljesítése, helpdesk jellegű feladatok megoldása
  • Infrastruktúra-projektekben való aktív részvétel
  • Eszközkezelés, jogosultságkezelés, dokumentáció
  • IT-szabályzat betartatása és alakítása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel
,
  • 2–3 év tapasztalat rendszermérnöki vagy DevOps szerepkörben
  • Magabiztos Linux parancssori ismeret
  • Scriptelési ismeretek (Bash, Python, PowerShell előny)
  • Hibakeresés, optimalizálás, önálló gondolkodás
  • Dokumentálási fegyelem és folyamatosság iránti elkötelezettség
  • Jó kommunikációs készség, csapatban való együttműködés
, ,
  • Valódi technikai kihívások – nem csak „ticket kezelés”
  • Stabil, hosszú távú projektek, beleszólás a rendszertervezésbe is
  • Hibrid munkavégzés (iroda + home office)
  • Szabadság a technológiai döntésekben, ötleteid támogatása
  • Tanulási lehetőség (belső mentoring, képzések támogatása)
  • Barátságos, segítőkész csapat – nem maradsz egyedül egy hibával

Profession